Vacanze in Kenya

In Kenya , cum'è in ogni paese di u mondu, ci sò assai posti interessanti è divertenti. Hè divisu in dui gruppi: ufficiale è religiosi. I caratteristiche unificanti di tutti i celebrazione sò diversioni, un mare di culori, tradizzioni interessanti è, sicuru, un vastu scopu di e festività tribale. A peculiarità è a natura straordinaria di i vacanze in Kenya impresses à tutte l'invitati di u paese. Certamente si fate assai furtunate si vi visita o menu unu di elli.

Furieru ufficiali in Kenya

A festa ufficiale in Quenia hè un ghjornu off, un ghjornu divertente è impastante. Comu in u mondu sanu, Kenya celebra l'annu, Natale, Pasqua è u ghjornu di u travu. Ma e tradizione di sti festivi sò assai diffirenti di, per esempiu, europeu. Quelli ghjorni, i Kenani ti piaci à vestitu in vestiti tribali, canterà è ballanu intornu à u focu, è parechji rappresentanti di e tribù diverse prefettenu per gastru tali vacanze grandiose in l'oceanu. Fate i celebreni principali sò:

Questi vacanzi sò significativamente distinti di l'altri cù i tradizione è l'scopu di l'usu. Sò ricunnisciuti da tutti i gruppi di u paese religiose.

I posti religiosi

Ogni gruppu religiose in Kenya ha maiò di e so vacanze. Uni di elli sò più ambiciosi, è parechji passanu tranquillamenti è cun tranquillamente in u circhiu di famiglia. Bastamente, tutti i festivi religiosi ùn ponu micca fà senza preghje, rituali, balli è hymns, rituali spiciali (bogey burning, sacrifice, etc.). Di tutti i festioni religiosi, i più interessanti sò i seguenti:

  1. 25 di marzu - u Venneri Un ghjornu chì hè accettatu per cumincià cù preghje è si conduce in un cercanu cercanu cercatu.
  2. 28 di marzu - Riordu Lunedì. In questu ghjornu hè customu à l'acqua è a pianta in i so giardini. Finimi a festa cù a natazioni in l'oceanu è i rituali.
  3. 6 di ghjornu hè u ghjornu di rispunsabilità. Questa festa hè stata annunziata di i fratelli più chjudi. Oghje residenti lucali risicate quandu aghjunghje a maiò. L'abatanti fritteri di questu ghjornu hè un picculu peccatu.
  4. 11 settembre hè a festa di sacrificiu. In questu ghjornu hè customu sacrificà un animali à i dii per a benedizzione, a salute è a rimissione di i peccati.
  5. Settembre hè u Gran Carnaval di Mombasa . U Carnaval dura un mesi, vene da tuttu u paese. Questu avvene hè forsi u più vivu è posittivu trà tutti i vacanzi in Kenya.
  6. U 26 di dicembre hè u ghjornu di rigali. A vacanze tipica è positiva esistia trà l'abitanti di u Kenia. In questu ghjornu hè solu cum'è un abitudine simbulu simbulu nantu à tutti i parenti, amici è amici. I rigali sò scelti principarmenti cù temi religiosi. Per esempiu, l'amuletini chjucchi omini propiasi di e pedi o di piumi.