Chjesa di San Luca in Simferopol

In a Crimea, in a cità di Simferopol , hè u Tempiu di San Luca o, com'è chjamatu di i pellegrini, u Santu Monastu di Trinità, chì si prisenta i reliqui di San Luca.

A storia di a creazione di u Tempiu di San Luca in Crimea

In u distante 1796 in u situ di u monasteru attuale a chjesa parrocchiana greca era custruita. Doppu, a chjesa di lignu hè stata abulita, è in u so locu era custruitu una cattedrale di Santa Trinità. In seguitu, in a chjesa, un gymnasium per i grechi, chì anu longu vicinu à quì, hè stata aperta. Finu à u mità di u seculu passatu, a strada nantu à u quale u Templo di San Luca se situatu hè chjamatu grecu.

In i 30 di u seculu passatu, l'autorità suviè anu pruvatu in ogni modu pussibuli di abulisce a Chiesa di Santa Trinita. U tempiu era salvatu à u costu di duie viti di u cleru: Protopriest Nikolai Mezentsev è Obispo Porfiry di Crimea è Simferopol, chì l'autri hà sentenziatu per esse tombu. In u 1997, sti martelli sante sò stati classificati com'è santi.

In u 1933 u Monasteru di a Santa Trinita era chjusi, è era statu novu per una scola d'internu di i zitelli. A tutta a cumunità greca di Crimea hà righjuntu per pruteggiri u Monasteru di a Santissima Trinità, è in u 1934 l'autorità tornonu a chjesa à i criri.

Da u 1946 à u 1961, l'Arcivescamu di Crimea fu Lucu - in u mondu Voino-Yasenetsky. Questa personalità hè veramente unicu. Hè statu un surgeon pendent. U so travagliu in l'uspidale Luke fudjunava cù u serviziu di Diu. Trè volte l'archpastore Luka hè statu cundannatu è mandatu à esiliu, ma ellu hà trattatu i malati in i paesi remoti. Vladyka hà avutu un rigalu apprezzante di diagnostichi medichi sbagliati è precisu, ancu di predichendu l'avvene.

Durante a Guerra Patriótica, Luke era u chief physician in l'hospital di evacuzione di Krasnoyarsk. U pastore spirituale hà impastatu in a scienza. In i tempi diffirenti, parechji libri di Prufissore di Medicine di Luka nantu à cirurgia purulenta è altre temi medici è tematichi sò pubblicati.

I relitti di San Luigi in u 1996 vinni trasfirmati à a Santa Trinità Church, è in u 2001 anu postu in una canna di latta, donatu da i grechi. In u 2003, vicinu à u tèmpiu, u Santuariu di a Trinità era organizatu - unu di i più famose di Simferopol. In più di a catedrale, ci hè una cappella è u battistero di Elijah u prufeta.

In un di l'edificatori di u Monasteru di a Santissima Trinità hè un museu di San Luca. Di tutti i cantoni di u mondu, parechji peregrinu sò vinuti quì ogni ghjornu per adurà u confesseur San Lucas.

Architettura di u Tempiu di Luca in Simferopol (Crimea)

U prughjettu di a custruione di una catedrale moderna di a Santa Trinità, creata in l'stile classica, hè stata fatta da l'architettu I.F. Kolodinym. L'estructura hè una forma di croce, in mezu di questu hè un tamburinu lummu octimentu. In u left wing of the building hè un petit campanile.

A facciata di a cattidrali di a Santissima Trinità hè riccuamente decorata cù mosaici è mudelli decorattivi. Bella pilastri, arcuni lumi è capitali adornanu i mura di l'esterno. I ciumi blu di u campanile è u tempiu stessu sò imbruttulati incù cruci fussini.

L'internu di a catedrale hè bella: l'imaghjini di u Signore hè sottu à a cupola di u tempiu, è i veli sò stati ammustrati cù l'imaghjini di quattru evangelisti. A luce in u catedrale penetrà in i finestichi archi.

Dintra u tèmpiu hè spartutu in dui altare latte: u primu hè dedicatu à l'Apostuli Equal-à-Apostuli Saint-Elena è di Constantinu, è u sicondu - à a Cattidrali di i Santi di Crimea. U tempiu dedicatu à l'important festa cristiana - u ghjornu di a Santissima Trinità - hè cunsacratu. In a ghjesgia di San Luca fugliale hè tenuta u più grande santuario di Crimeanus: l'icona di a Mamma di Diu "Tristeza", chì era rinuvatu miraculamente.

In u Monasteru di a Santissima Trinità ci hè una panificazione, un attore di costura. Ci hè una scola per dumande di i zitelli, è u viscuvatu locu ti piace à esse à i crimiani è i clientni di a penisula.

Parechje persone, ripusentatu in a Crimea , sò interessate in u locu di u Tempiu di San Luca: u so indirizzu in Simferopol - ul. Odessa, casa 12.