La Chiesa di San Matrona di Mosca

Monasteriu di Donna Pokrovsky , unni oggi sò e reliie di a Santa Matrona de Moscou , u Tsar Mikhail Fyodorovich fundatu in u 1635. In prima, u monasteru era un omu è era custruitu in memoria di u Patriarcu Filaret. In seguitu, in u 1655, a cattidrali di l'intercessione di a Vèrgine hè stata fundata nantu à u territoriu di u monasteru. Molti edificatori per una longa storia fù distrudduta è arruvinata, ma eventualmente tornanu torna. Duranti u regnu di u putere sovièticu, a chiesa di San Matrona in Mosca era chjesa, è a custruzzione di u monasteru era attribuita à a stampa è l'office editoriale di a rivista. Solu in u 1994 u Monasteriu Pokrovsky vinni novu datu à a Chiesa Ortodoxa Russa è ripigliò u so travagliu cum'è un monasteru monàsticu femminile. In a primavera di u 1998, i reliquii di Matrona Dmitrievna Nikonova, chì era canonizatu cum'è un santu locale un annu dopu, è a chjesa in u 2004, anu purtatu à u tempiu.

Dopu questu, a ghjesgia di San E matri in Moscu allughjenu di ghjurnale per una grande linea di peregrinu chì vole di ripintinu è di dumandà i santi più estimati per elli è per i so amori.

Biografia di Santa Matrona di Mosca

Matrona Nikonova hè nata in u 1881 in un paisolu di Sebino, a regione di Tula. Era a più nova di quattru figlioli in a famiglia è era nascita blind. Da u pensamentu di abbandunà una figliola nascita in un refuggiu, a mamma di a zitella salvò un soiu profeicu inusual chì un pettu biancu vede à a donna. Matrona da tutta a zitiddina dimustrà capacità guariscenza è cuminciò à trattà e persone. Ma di l'età di maggiorità a zitella era aspetta un attaccu avianu - perde l'opportunità di camminà. Tuttavia, questu ùn impedisce à e so amica per visitate parechji campi santu nantu à i ghjovani anni. Dopu à a rivoluzione, Matrona si stabbilende in Moscu in l'area Arbat, è hà passatu i so ultimi anni in u paese di Schodnya, a Re regione Mosca, induve a littéraire hà pigliatu tutte e persone chì assistenu à l'ultimi ghjorni di a so vita. Matrona era mortu u 2 di maiu di u 1952 è fù enteratu in u cimiteru di Danilov. A so tomba pi assai anni era un locu di perigergia naziunale è solu in u 1998 i reliquii di a Matrona in matrigna fù trasferitu à a Chiesa di l'Intercessione in Moscu.

Ci hè una legenda deskata in i libri nantu à a vita di u santu, chì Ghjiseppu Stalin hè vinutu à a matrona per cunsiglii quandu a question hè sviluppata da a minaccia di a captura di Mosca da i Germani. Sicondu a ligenda, u santu hà prumessu ch'ellu a vittoria ferma per u populu di Russia. Questa scena hè dipendita in u pittura "Matrona è Stalin" da u icone à u pittore Ilya Pivnik. Tuttavia, ùn ci hè micca evidenza di questu avvenimentu o evidenza vera.

Hè vale a vintu chì ci hè una Matrona sante di San Anemniasieva, chì in Mosca in a Chiesa di a Natività di a Vergine Maria, questu in Vladykino, in 2013, una capella hè stata fatta. Sti dui simuli anu fattu un rigalu unicu per i paesi curatori, ma, anch'elli, anu avutu i stessi malati fisiche: cecità è incapacità à caminari.

Cume si avvicina à u Monastère Pokrovsky?

In u Mappa di Mosca, u tempiu Matrona hè situatu vicinu à a stessa distanza da l'estazioni di metro "Taganskaya", "Marxist", "Proletarskaya" è "Peasant Zastava". À pezziu da sti stazioni a strada pruspirà 15-20 minuti. Un pezzu più vicinu da l'stazione di metru "Proletarskaya", caminannu versu Abelmanovskaya street à u monastru Pokrovsky di e donne. Pudete ancu ottene u trasportu publicu (bus o trolleybus), passendu una stonda.

L'indirizzu in Mosca, in u quale u tempiu di Matrona Moskovskaya si trova: Taganskaya street, 58. Da u luni à u vennari, l'intrata à u monasteru per i parrocchiale hè apertu da 7:00 a 20:00, da domenichi 6:00 a 20:00.