Anapa - attractions

Anapa hè una cità turistiche limpia è chjucu situata nantu à a costa di u Mar Negro di u Territoriu di Krasnodar, situatu nantu à a stessa costa cù Tuapse , Gelendzhik è Sochi. In u so territoriu, ci sò traccia di assentimenti antichi chì anu longu prima di a nostra era. L'Anapa moderna attrae visitori cù vista è monumenti di a storia, di a cultura è di l'architettura, è dinò l'infrastruttura rinnuvata è u serviziu.

A voir à Anapa?

I ospiti di a cità ùn pò micca esse avutru, perchè u resort offre una scelta grandi di divertimentu: parchi d'acqua, attraversu, sala di concerti, cinimatughi, banchina, restaurazioni è cusì. E, sicuru, avè arrivatu in Anapa, ùn pudete micca ignucerà i numerosi posti interessanti chì pò esse visitati com'è parte di gruppi turistici, è in modu indipendenti.

L'Oceanariu in Anapa

Unu di l'oceanariums più chjuche u più impurtanti in Russia, "Ocean Park" si trova in Pioneer Avenue è hè parti di u complexu mari, chì hè unitu da u nome "Anapsky Delfinuariu-Oceanariu". Hè un omu cunfurmatu cù l'abitudini più interessanti di u mondu sottudu, chì anu creatu e cundizioni di vita ideali, cusì vicinu naturali, quantità possibili grazi à i sistemi di pulitura moderni, di l'illuminazione, mantendu l'ottimisima cumpusizioni chimica di l'acqua.

Faro di Anapa

U faro hè un elementu integanu di u paisaggiu marìttimu, in Anapa hà diventatu un locu di cunferenza pupulari per i residenti lucali è numerosi turisti. U so focu a righjuntu 43 metri sopra u nivellu di u mari è hè visibili da una distanza di 18.5 mil nauti. U fagante attuale, stabilitu in u 1955, hè una torre octogonal, intersezzione uriginale da trè raffi neri. U so predecessor era stallatu è pusatu in opera nantu à u turnu di i seculu XIX è XX è distrutte durante a Gran Guerra Patriòtica.

The Russian Gate in Anapa

In fattu, a porta famosa hè un monicu di l'architettura otomana, cum'è i restos di una fortezza turca custruita in u 1783, è ricevenu u so nomu in unanimità di u XXu anniversariu di a liberazione di a cità da u duminiu turcu in u 1828. A furtizza stessa, custituita da 7 bastions è stende per 3,2 kilomitri, ùn era micca cunservatu. In u 1995-1996 i risturanti, si trovani stallati una stella di ricordu di i suldati russi chì mortu vicinu à i muri di a furtizza in u 1788-1728.

Musei di Anapa

Malgradu a ricchezza di u patrimoniu storicu è culturale, in Anapa, sò solu dui musei chì operanu oghje - storia lucale è musei archeologiali, ma elli, chì sò di l'exposition interessante, sfurtunatamenti sò micca populari. U museu di Lore locale face esporatori dedicatu à a storia di a cità, principalmenti in u XX sèculu, in l'estiu, altri exposicioni sò aperte abbicinamente, purtati principalmenti da altre città russa. U museu stessu stessu, decoratu cù l'equipa militari è l'attributi di a Gran Guerra Patriòtica, hè interessanti.

U museu archeologicu di Anapa hè una scavu di a antica cità di Gorgippia, fundata da l'immigranti grechi in u V seculu aC. In più di u museu apertu, u cumplessu cumprendi parechji spiaghitivi di exhibitu cù esibiti di u periodu grecu.

Tempiu di Seraphim di Sarov in Anapa

Durante u regnu di Kruschov, a persecuzione religiosa cuminciò è a ghjesgia di St.Onufry fù chjusu. A cumunità isulana, senza ricunciliata à a perdita di u santuariu, iniziu a cullezione di fondi per quale hè acquistata una casa, chì fù convertita in una casa di preghjudiziu è santificatu com'è un novu tempiu di San Onuphrius. Duranti un pezzu, era l'unicu templeu attivu in Anapa. Dopu a volta di a chjesa à l'edifiziu in 1992, a casa di preghiera hè cunsacratu in unori di Serafini di Sarov. In u 2005, a custruzzione di un novu tempiu di Serafim Sarovsky in Anapa in Mayakovsky Street hè stata fatta.