Educazione fisica in u scola

U sviluppu fisicu di i zitelli hè impurtante nò solu in a furmazione di a furmazione di i sistemi di l'osso è musculari, ma ancu per acquistà alcune sociali è attitudini persone. Un zitellu fisicu e sviluppatu più forte è sempri più attivu, attivu è fiduciente. Assicenzi di tali ghalli è persequiteghja aducazione fisica à a scola.

A cultura fisica in a scola: i normi per a realizazione

A furmazione fisica furmazione hè tradiziunale in sta tempula calda - in un stadiu di strada, in un estadnu friddu - in un gimma cunnessu (fora di i scoli invernale). Ogni stanza o territuriale stradale riservata per esse occupazioni cunstinuamente cunfurna una quantità di normi: u numaru ottimu di scoli d'una zona dada, u numaru di spugliatuli è duchi, l'altitudine di u soffiu, i sistemi di ventilazione è calefria, a dispunibilità di l'equipaggiu sportiu necessariu per un sviluppu diversificatu sò stati cunsiderati.

Infatti, u sviluppu di a cultura fisica inclusa a "cultura fisica-mines", chì sò issa parte di a cultura fisica in a scola primaria. In a maiò parte di l'istituzioni educativi, quelli di u brigadieru, questu elementu necessariu per un scherzu di furore ùn hè micca realizatu.

Educazione fisica per i zitelli da 1 st a 3 rd grade

L'educazione fisica di i zitelli per i scoli picciotti è diretta, prima di tuttu, à u sviluppu harmoniu di u corpu, a destreza, a coordination of movements. Duranti stu piriodu, hè spessu nutatu un sapuri mpurtanti:

L'attività di mutivazione di i zitelli à questa età hè assai impurtante, perchè u periodu da 7 à 12 anni hè u piriudu di u crescite più attivu, è più più sviluppatu u corpu, u più armoniu a figura si forma à u periodu di a puberta.

A cultura fisica è i sporti in u medio

L'anziani sò i zitelli addiventanu, più diversu è interessanti i medie di l'educazione fìsica. A classi sò abituati annantu à l'urdinazione à darbu duie volte a simana, perchè i figlioli di scolastru si usanu a rutina è pruvate à cuntinuà à ghjocà l'esercitu per u restu di a so vita.

Per dumandà l'interessanti studienti, l'educazione fisica l'insignanti avè spessu avè u so prugressu in qualchì area, è offre participazione à e competizioni o visitanu i circles di l'istruzzioni è e parti. Questu ùn solu permette à l'studiente per esse realizatu com'è atleta riescita, ma dinò insuchjate un veru interessu in u sport.

L'educazione fisica fisica in i scoli hè rarosa, è in solitu - com'è classi eleitivi. U zitellu cù un prugrammu fisicu o mentale spaziu sò spessu simpliciamente libera da l'educazione fisica, anche si elli necessanu, cum'è nimu. A situazione inversa pò esse truvata solu in i so scritti di salute, chì l'esercitu terapia hè unu di i principii principali.

Educazione fisica per i zitelli: problemi muderni

Por desgracia, peseu u fattu chì e furmazione fisica fugliale persequitanu bè eccezziunale scontri, in l'educazione di l'esattazione presente in questa sfera ùn hè nuvola.

U primu prublema chì si trova assai spessu hè a mancanza di dutori è restu camere, dì Cundizioni chì i studienti vulete assiste à a classi. Dopu tuttu, durante a pubertà, u prucessu di suduri hè spessu troppu intensu, è, senza avè l'uppurtunità di piglià un colpozzu, i scoli in modu di skip classes.

Un altru prublema hè a frequente occurrence di lesioni in a classe. Questu pò eschju culatta è anticu, è pocu attente à a sicurità, è l'imprudenza di altre studiente.

Inoltre, e valutazione chì sò posti per e capacità fisica, è micca per u successu militari, i.e. marca nantu à a cultura fisica, affettanu u puntuatu mediu di u certificatu, chì ùn hè micca correttu: postu chì ùn hè micca a mente, ma i proprietà fìsichi chì sò stati evaluati.