Nido di Inna, Crimea, Ucraina

A Crimea hè una terra maravigliosa, prumesse in vista, naturali è artificiali: palazzi , caverne , spiagge, avaparks - hè quarchi cosa per vede. E si pensa à vultà in Crimea à u Ucrania, ùn ùn perderli micca l'uppurtunità di visità u casteddu di Lastochkino nest. Questu hè un bello è grandisimu maestru, decoratu in un stile gòticu. A strada, certi episodii di tutti i film famosi Sovièticu ("Amphibian Man" è "Ten Little Indians") sò stati filmati quì. Dopu avè arricatu in stu casteddu, vi scurdate una tempesta di emozioni è sintinu a prussimità di un conte di fata. Dite bè chì in a nostra vita moderna ùn hè micca abbastanza?


Storia di u nidu inglesa in Crimea

Una data apprussimata per a custruzzione di u Nido d'Irina hè a fini di u XIX sèculu. Ma allura sta custruzzione puderia micca chjamata chjama, era più com'è una stazzera di lignu, u patronu di quale era un generale chjaru.

E quale hà custruitu u Niu d'aiuto? Doppu stu situ cambiassiru i so patroni diversi vultete, in u 1911 cedeu in manu di u Baron V. Steingel. Hà ricustruitu ancu a dacha completamente, pigliatu com'è mudellu u casteddu di cavaliere alemanu. Questu hè à questu barone è avemu dettu per un monumentu tali architectural.

Dopu qualchì tempu, u palazzu hà fattu propiu, è dopu avè era reevevutu parechji volte. È solu in u 1968 per u casteddu si diciani à piglià à seguità è di rinuvà, dopu à quale prestu accessibile per i visitadori.

Descrizzione di u casteddu

U situ attribuitu sottu u Natale di Nannuccia hè chjuca. Tuttu u cattivu custruitu in u longu occupanu solu 20 metri, in larghezza è ancu menu - 10. Ma l'altu di stu bastimentu hè di 12 metri. Imaghjate chì tipu di vista? Dintra u Nest de Ingeru avà solu era una sola stanza in dui torri, è u vestibule è u salottu davanti. Un pocu dopu, quandu u casteddu cuminciò à cammineti da l'artile à a manu, in ellu era un restuità, una sala di leghje è finu à u 2011 hà torna un restaurant. Molti turisti ùn anu micca satisfatori cù a prisenza di l'ultimu, perchè spoiled the whole impression of the excursion. Ma digià in u 2012 hà dicisu di pulizziari è l'internu apre u museu.

Fora di u castellu trovi un mercatuu spontaneu di petra, chì pudete truvà un gran numaru di ricordi: articuli di cimi, ghjunti è di plastica, coralli è cunchitti, pitturi, ritratti è cartani postale - in generale, tuttu ciò chì vi aiutà à scurdà di sta scursione per un bellu pezzu.

"Nest de Ingerie" - perchè chjamata?

Surely more di una volta in a vostra menti questa domanda hè stata risata. Fighjite à i carte di u castellu. Ùn pensate micca chì hè cum'è stà pegatu à una roccia, cum'è un niddu di travaglià? Imaghjate ciò chì vi farà spirimintà mentre chì site à a cima? Serà cù u casteddu, cum'è si à u bordu di l'abissu, è in ogni ghjornu oghje sarete circondate solu da l'acqua è di fragile (cun ​​un tipu di) pareti. Ancu, a più impressibilita ùn pò micca scugnerà a cubica d'observazione di u casteddu, ma solu l'almenu di l'altru.

Induve hè u Nidu d'Eglione è cumu finu à quì?

U Nido di u Palazzu di Ghjornu hè sempri assuciatu à a Yalta, chì si trova vicinu à questu in u paesi di Gaspra. Questa struttura ma petite ma majestic hè situata nantu à u precipitatu Auroricu di u Capi Ai-Todor à una altitudine di quaranta metri sopra u nivellu di u mari.

Avà risposta à a quistione di cumu per arrivà. Da Yalta, ci sò buses, in a strada di quale ùn ci hè un postu di Strada di Nora. Pudete ancu pruvendu in a superficia di u mare. À e cateni di tutti i stessi Yalta, ci sò sempre e barche piacè chì vi purteranu direttamentu à u pedi di a roccia induve elle u Natale di Nannuccia. Sè pussibuli, da guverna di caru. In a strada ci sò signos annunziate, è ùn avete micca spartutu. Solu in anticipu, preparanu in modu mentalmente, ùn importa ciò ch'ella sianu sanu sceglite, vicinu à u castellu, trovi diversi passi (più di 700 pezzi).