Mariinsky Palace in Kiev

In a capitale di u Ucrania unu di i posti più pittoresca di u paese hè situatu - u Palazzu Mariinsky. Hè chjamatu ancu u Palazzu Presidiale, perchè oghje stu custituitu hè a residenza ufficiali di u presidente. Hè allora tutti l'avvenimenti uffiziali impurtanti - cumeddi, premii, ricevuti è riunioni à u livellu più altu. Quasi tutti i turisti chì visitanu Kiev sònii à vede cù i so ochji l'edificiu di u Palazzu Mariinsky.


Mariinsky Palace: storia

Un altru nome per stu magnificu edifiziu hè u Palazzu Imperiale. U fattu hè chì era custruitu da l'ordine di l'Empress Elizabeth, a figliola di Petru Santu, chì hà appena arrivatu in Kiev in u 1744 è hà sceltu per u postu per custruisce un futuru palazzo in chì a famiglia reale puderanu visità a cità. Una struttura monumentale hè stata custretta per cinque anni (di 1750 à u 1755), secondu u disignu di u famusu artesi di u tribunalu Bartolomeu Rastrelli, creatu per u Count Rozumovsky. A custruzzioni di u Palazzu Mariinsky in Kiev era occupatu da l'architettu Russu I. Michurin cun un gruppu d'studenti è assistenti.

A storia di a maestru maestru articugale impurtante includita un gran numaru di ricustruzzioni chì si sò guidati per l'arrivata di i figuri più altu, i capi di guvernu, di i membri di a famiglia reale. Unu di a ristrutturazione più significativa hè stata aduprata in u 1870, chì hè stata cuminciata per un incrucimentu u focu chì hà distruttu u sicondu ghjuvatu di u ghjuvellu, cum'è quellu di l'altru. In u 1874, u Signore .. moglie di Tsar Alexandru II, Maria Alexandrovna, dopu una visita à a capitale ucraina, fù pruposta di stabilisce un parcicu vicinu à u palazzu. Doppu, u Palazzu Giamminu rimanificatu u Mariinsky.

U palazzu era a residenza di a famigghia riali in Kiev finu à a Rivuluzzioni d'ottobre. Allora i bolleviques pusonu un cunsigliu di deputati, un comitè rivoluzionariu, dopu un museu di TG. Shevchenko è ancu un museu agriculu.

A segunda ricustruzzioni cardinali hè stata rializata prima di a fine di a Gran Guerra Patriòtica (di u 1945 à u 1949), cum'è a bomba falle nantu à u palazzu. Una nova risturazione di l'edificu era digià in 1979-1982. piglià in contu di u prughjettu di l'architettu di u Palazzu Mariinsky - B. Rastrelli. Dopu à a proclamazione di l'indipendenza di u Ucrania (1991), a custruzzioni principia à utilizà cum'è a residenza di u presidente.

Palacio Mariinsky: architettura

U Palazzu Mariinsky hè ricunnisciutu com'è a perla di l'architettura di a capitale ucraina. A custruzzioni cumplessa tene una cumulazione simétrica stesa. L'edificiu principali hè stata custruita da dui piani (a prima petra, a seconda stagione), è cù l'alti di un'istante si forma un vastu patiu. U Palazzu Mariinsky hè struitu in u stilu baroccu, chì era riflittutu in l'affichu chic de facciate, a cumpunimentu simmètricu è a pianificazione precisa, l'usu di un parapet filigree è stucco motivi di i finestri di l'edifiziu. Tipici per u stile architetturale sò i culori chì a struttura hè stata fatta: i mura sò dipinti in turchese, i corniche è e culonni - in culori di sabbia, è per i picculi elementi decorattivi un corpu biancu hè aplicatu. I posti di u Palazzu Mariinsky sò imbeaghjetti parchette da i megliu bagnu, decoratu cù suttili, numerosi specchi, mobilii luxurii è lampadi, dipinti da artisti famosi è di pittura murale.

Giratu à a facciata di u Mariinsky Palace è u Mariinsky Park, unu di i parchi più belli in Kiev , cun una area totali di circa 9 ettari. L'incantevule cù i so chjorni acconciosi è romantichi cù i castagni, lindens et maples.

A data, stu bonu edificu hè chjusu à i visitori. Ma se decide di vedenderà l'architettiva esprissioni di u Palazzu Mariinsky in Kiev, l'indirizzu hè dinò: st. Grushevsky, 5-a.