A norma di diliziu di ogni mensili

Violatorii di u ciculu menstruali volte causate à e donne di turnà à un ginecologu. Spessu hè un simbulu di a malatia, è a volte l'absenza di un periodu pudete indicà a gravidanza. Sì una donna hà un cicu regulare, ma di colpu, a menstruazione prublema si trova cù un pagamentu, sta situazione prufundezza ancu cuncernata. In fatti, questu hè micca sempre una causa di alarma. Hè necessariu di capisce, chì demò passatu di u mesi hè cunsideratu norma, è quandu hè necessariu di indirizzà per a cunsultazione à u duttore.

Cause da irregularità in casu

Hè impurtante di capiscia chì, si avete succede in un casu pocu, u probabilmente ùn anu micca causa di preoccupazione. A norma accertava di attesa di u mensuale hè di 5 ghjorni. Hè probabili ca stu fenominu hè causatu da unu di i fattori:

Sicura chì hè impurtante per sapè quantu ghjornu di riturnà un mesi si cunsidereghja a norma, per ùn teme micca da u tempu. Ma puderete prestu attinente a quantu frequenza si trovanu. In questu casu, u duttore urdinaria ci prescriva un teste. Ci sò e patologii pudete cumportanu à fallimentu:

E cunsicenzi di fallimenti freqüenti in u ciclu menstruali

Ancu s'ellu si ritorni menu a suprana a norma è si spetta di regula, ùn sò micca pose una amenazione à a salute di a donna. Ma i ragiuni chì anu purtatu per elli, deve esse identificati è eliminati. Se i prucessi inflammatorii è altri malatii di u sistema riproduttivu ùn sò micca trattati in u mumentu, i cumplicabbili è ancu infertilità sò pussibuli. In casu chì un fallimentu in u ciculu causò tumori, a mancanza di trattamentu puntuale pò purtà à cunsequenze riversibile.