Markets Cambogia

Parechji turisti visitanu Cambogia cù un sulu scopu: fà fà. Ma ancu à quelli chì vènenu quì à rilassate è diventanu u veru savore orientali, avete visitate i mercati di Cambogia, postu chì ghjè quellu esò esoticu pò esse truvatu in quantità veramente unlimited.

In i marcati destinati à i residenti lucali, pudete pruvà nutizie esotico (in ogni casu, no tutti i turisti risicate à fà cusì, limitannu à a so cunsiderazione). I mercati turistici vi sò pruduzzione principarmenti prudutti, cumpresa una grande varietà di prudutti d'argentu cù pedi preciosi è semipreziosi. Sò assai apprizzati in u strangeru per un travagliu filigree, ma ponu cuntene assai pìcchina (o ancu micca cuntenenu à tutti). I pedichi ùn anu più u costu di i prudutti, chì ùn sò micca avè una alta qualità. In una grande dumanda ghjè oghje nantu à i ghjuvelli lucali, cumprendi ogni tipu d'ornamenti sculpite.

I turisti sò cuntenti di cumprà prudutti di sita, in più di e rèplica di e famosi famosi, aspittà "quasi cum'è veru", ma avè un prezzu ridículu.

Mercatu in Sihanoukville

In Sihanoukville, ci hè solu unicu mercatu, ma tuttu ponu cumprà nantu à ellu: da rigali è ricordati à l'appruvazioni è l'elettronica - in pocu tempu, tuttu produciu in l'Asia Sudorientale. A maiò parte di e merchenzie quì sò fatti in Tailanda.

Mercatu di notte in Angkor

U mercatu mercatu da 18-00, ma hè megliu esce da quì 19-00 - allora tutti i buttreghi saranu sicuru. Inoltre, dopu à l'iniziu di u tardio, quandu i luminari multi-colore sò luminati, ferma più bella. In u mercatu, situatu in u cori di a cità, ùn puderebbe micca solu cumprà una varietà di merchenzie cù assai prezzu abbastanza, ma ancu manghja in un restaurant assai decentu, visitate un salottu di massaggi è vedi una filmu di Angkor Wat à u cinema.

Siem Reap Markets

U mercatu cintrali di a cità si distingue cù assai prezzu abbastanza di frutti (ancu paragunate à altri mercati in l'Asia Sudestea), è ancu per i prezzi prezzu di souvenirs è sacchetti.

Hè assai populari cun turisti hè u Mercatu di notte in Siem Reap. Se ùn cunnosci micca u purtellu di Cambogia , questu hè u megliu postu per cumprà ricordi. In più di l'imetche è l'articuli di l'artisanati lucali, pudete cumprà ghjuvelli di argentu cù pedi, è ancu sacchetti di cori di crocodile è una varietà di tessili. U mercatu principiatu à travaglià à 18-00.

Mercati di Phnom Penh

U mercatu Russo

si trova in unu di i distritti più antichi di u Phnom Penh. U so nomu hè da u fattu chì l'ambaisa russa era una volta in vicinu. Hè troppu problematicu per mette un caru annantu à u mercatu (in modu di lotta d'installazione sò chini), ma se mancau di fà installallu, vi riceverete un veru piacè da quì chjucu culuritu di l'Asiatica, cù passaggi stretti, ma u mercatu bellu sorprendente. U mercatu hà una forma di quadru, in u centru di quì ci sò "fille di glutone" - quì preparanu è vende l'alimentu. In l'aria, in u sensu litterale di a parolla, ci hè una faddlina di rosticceria, perchè a maiuranza europea anu pruvatu à passà quella parte di u mercatu davanti a valuta. In ogni modu, i Cambogghianu stanu felici di manghja cusì.

In più di l'alimentazione, pudete cumprà ... quì! I frutti è ligumi, u piamani cambogianu, u pesciu, i carni, i prudutti di artighjianu lucali, corsi, carni artigliali artigliali artigliali artisgianati, è ancu cumbusti di l'opiu, in più di ghjuvedi, in particulare anu d'argentu. Puderete truvà l'indumentu di a fabbricazione di fàvana è a qualità bastonu qualità, è e rèplica di e famosi famosi. Ci sò parechje elementi made di crocodile leather è di sita.

Un altru pezzu popular di u Phnom Penh hè chjamatu "Old" . Hè bisognu di una visita ancu s'ellu ùn hè micca di pudè cumprà nulla in tuttu, perchè pudete pudarete sfruttà a natura in Khmer. Cumprate quì pudete fà alcuni cosa - da leghji è frutti à antichi righjabi è apparecchi di a casa; in u mercatu, ci hè ancu cafeti, induve pudete diventerà micca solu pratiche di ricorsu di a culanza locale, ma ancu di balli. U mercatu mercatu di u ghjornu è di a notte, ma se si in u ghjornu hè in u "quadru" di u territoriu allatta, in a notte diventene significativamente, occupendu a strata vicini.

Ci hè ancu u Mercatu di Noël in Phnom Penh. Hè diseatu più per i turisti: quì pudete cumprà antichi è articuli di l'arti, souvenirs, prudutti artigianati di sita, etc. Hè situatu nantu à a spiaggia di Tonle Sap è corre da i venerdi, sàbbatu è domini da 17-00 è à a mezzanine.

U mercatu di Psar Tmai (u titulu traduce cum'è "Novu Mercatu") hè situatu in u centru di a cità, un è u half kilomètri di Wat Phnom , per quessa hè chjamatu Central. U custituitu in u questu u mercatu hè situatu hè custruitu in u stilu di "art deco" è meritava una attenzione particulari. I prezzi sò tradiziunale pocu. U mercatu hè apertu da 5 ore à 5 ore.