Cosa da purtà da Cambogia?

Riturnà da u viaghju passatu, ti vulete piglià cun voi micca una sola morta di impresione inolvocita è ricordi, ma ancu un souvenir chì vi ricurdereva di un bonu passatu di vacanze. Ciò chì purtà da u piticu Cambogia , perchè questu hè un bonu intricatu, chì ùn solu ùn pò esse utili in a vita di l'ogni ghjornu, ma ogni volta ti ricurdinaranu di un paese distante chì avete visitatu.

Chì pò piglià da Camboña un rigalu?

  1. Gioielli, antichi. Ogni preziosa è preziosa sò fugliali è non-direzzione diretta sò venduti nantu à e stile di e magazzini. Quì trovi truvate e surgenti, veru, di qualità pobuna, perifotazione, rubini, spinelli è sapphires. S'è vo circate in Sihanoukville , vai à a tenda "Regali di Cambogia". Tandu sò offriti prodotti urigginali fatti di cugliuni di rèttili, incrusciati cù ghjuvedi. Sè sicuru, ùn site micca squatatu. In quantu à l'antichi, i figuri di latru, prudutti di legnu in furmatu sò apprezzati in particulare. Tuttu questu mercurianu pò cumprà in Phnom Penh in u mercatu di Tuol Tom Pong, u mercatu cintrali di Dog Tmay è in i lozzii di l'Ecole di Arti.
  2. Ogni articulu fattu. Cosa ti dicu, ma i Cambogiani - a pupulazione hè incredibilmente talentu è da petra cuncecchi, causse, basaltu, marmurru verdu, coconuts, silk è ancu u ferru crea una bellezza impeccable di ceramica decorativa, platti. Li sciezi di cuttuni (krama) sò in una grande dumandata entre i turisti. Eppuru, se vulete una cosa particulari, seranu offriti per cumprà animali esotico replichi.
  3. Souvenirs culinarias da Cambogia. Tinturi cù siedi alcoolichi, scorpioni, ginger timido, zuccherinu di palma, pappacciu nìuru è biancu di a pruvincia di Kampot, u caffè, u mischju salvatichi è altri attributi di a cucina cambogiana - tuttu questu, definitamente, daraghju cum'è una anzianu.
  4. Ropa. Tutti sanu chì a sita cambogiana hè una di a più alta qualità in u mondu. Ùn hè sbieħe chì i milioni di viaghjatori di tutte e mondu di andà per fà shopping per Cambodia . Cum'è un souvenir pudete cumprà muffenzini di sita, vestiti, vestiti. Hè megliu cumprà in una di e fabbrichi di sita.
  5. Pittura. I calli di Cambogia sò stati ammustrati cù pitturi di artisti lucali. È chì i critichi arti chjamani un primu daub, ci hè qualcosa speziale in queste iscrizzione, di paisaghji pittoresca, a vita rural midiziana di cambogiani.
  6. Accessori. In ogni mercatu cambogiano, pudete truvà prudutti di animali esotico. Questi sò sacchetti, cinture, billeterii, inzzichi, fatti di ostruppa, stingray, python, crocodile. In u magazinu "Oghji di a Natura" questu bravu hè abbastanza.