Jennifer Lawrence uffrìu un novu colture di sacchetti di Dior

Jennifer Lawrence hè sempri a musa di a casa di Dior, hè quella chì, durante quattru anni, hè stata pubblicita libra di moda. Aieri, a retazione amparò i primi imaghjini di novi prudutti di Dior, chì fù presentatu da una talentosa attrice.

Exquisite image

L'autoru di a sessione di foto, chì si produciu in un spazioso luminoso è spazioso, era Mario Sorrenti. In i ritratti, a bellezza di 25 anni hè vistutu di una cardigan puntosa di coscia vulinosa, un vestitu di sita bianca, un capeddu latti. A so fàccia hè un minimu matu naturali, è i so capelli sò riuniti in un capelli in curate.

Jennifer si face seductive, femminili è eleganti. In questu casu, l'accessione in u "arcu", sviluppatu da i stylistichi, hè un saccu.

Classici è novità

A celebrity prumessa un mudellu favuritu per parechji Diorama è ghjittassi à a coletta primavera-estiu - mudellu Diorever. Ancu i femini fastidiosi di a moda puderanu sceglie u colore adattatu di l'accessori, i disinazioni in anticipazione di a primavera, in più di u tèmpiu nìvuru, dicenu à urganizà i clienti cù culori è culori ultramogerni (sò 13 d'elli).

Leghje ancu

Muse Faithful

A cooperazione di Jennifer è a marca di cultu accuminzò in u 2012. Lawrence ci guardò i parolle di u cuntrattu è pareva nantu à a catifa russa solu in i tragetti di Christian Dior. Cusì, per a ceremonia di u Oscar di Natale, l'attrèlla di Hollywood hà veneratu in un vestitu luxurious couture.