I ghjucà Angelina Jolie si n'andò in una pelle di l'amuri è visitò un supermecategu in edizzioni

Ricertamenti, a famosa attriu, Angelina Jolie, pò vedà bellu spessu in a cumpagnia di i so zitelli. Una eccezzioni ùn hè micca u passatu passat, quandu i visitori à u cinema in Los Angeles è i paparazzi vittinu a celebrità di 42 anni, incù quatre i zitelli più ghjuri, andate à l'premiere di a film "Con amore, Simone". E pocu di ghjorni dopu, ci sò qualchi ritratti interessanti: i zitelli d'Angelina anu visitatu u supermecategu di a custruzione, ma senza a so mamma.

Angelina Jolie

Vai à u cinema è a surprisa di i fanni

Duminica matinata à Jolie è i so zitelli: Zahara, Shiloh, Knox è Vivien cumincià cù u fattu chì si n'andò per vede u filmu, chì hè chjamatu "Cum'è Amore, Simone". U più interessante hè chì, à u stessu tempu, in u cinema, a cinta Tomb Raider hè statu trasmessa: Lara Croft, nantu à l'heroina, chì ringraziu chì Angelina hà divinutu à u mondu sanu parechji anni fà. In ogni casu, in l'ultima cinta, u locu di Jolie fu pigliatu da una attrice chiù, cû nomi è Alicia Vicander.

Jolie in u rolu di Lara Croft

Dopu à a celebrità è i so figlioli piglià i so posti in l'audienza, discutenu a filetta futura di qualchì tempu, è dopu l'iniziu di u so show, vittinu currettamente l'avvenimenti fugliali nantu à a schermu. A strada, unu di i fanatichi, chì anu assistitu à l'imaghjini è si sò stati dopu a stella di famiglia, hà destinatu à sparte a so impressioni di stà vicinu à Angelina è i so figlioli. Eccu alcuni qualchì parulla nantu à a so pagina Twitter quì pocu ghjorni fà:

"Ùn pudia micca cridutu i mio ochji, ma prima di stà à sente Jolie cù 4 zitelli. Aviu l'avutra di cunsiderà cù curazione, perchè in a vita, hè tutte di manera distinta chì in u screnu. L'attrìzia è i so ziteddi cumporta a famiglia simplista chì hè vinuta per vede u film. L'impressione era chì per questu questu hè u duminiu domenicu più ordinariu, chì ùn hè micca sfarente di qualsiasi altru.

Si parleremu di a trama di a cinta, invece Jolie hà sceltu una filmatu assai adattatu per i so zitelli adulescenti. "Cun amore, Simone" conta una storia annantu à i so cumpagnie, chì ghjucate à a scola. U focu hè un zitellu chì chjamava Simone, chì s'amagava a so orientazione omosessuale da i cumpagni di i classi è l'amichi. U prughjettu di a cinta hè stata reaggitata annantu à l'Internet cù u so amicu strittu è questu hè diventatu da un zurnate lucale chì chjamava Martin. Hè prumetti di ùn dì à nimu di u sicretu di Simone, se aiutau di stabbilà relazioni cù a più chjesa in a scola.

Foto da a film "Cun amore, Simone"
Leghje ancu

Un viaghju à a tenda di edificiu

Uni pochi ghjorni dopu chì l'attrice cù i carusi si prisintetanu in u cinema, i paparazzi si furtuna. Hanu sappiutu di catturà Shiloh, Knox è Vivien in i so camere, quand'elli andonu in u supermecategu. I fotografici sò stati prisuti in a parking lot vicinu à a tenda è era ecumente chì i zitelli anu da discussioni qualcosa cun l'altri assai attivamente. Hè u più interessante hè chì quellu à pusessu per elle ci era Jolie, è ci era solu un guarda chì era più piace cum'è un servitore ubbitariu, cumprendi tutte l'urdinamentu di i zitelli.

Comu in u tempu anticu, i carusi eranu vistutu di modu bellu simplice. Pudìanu vìdinu cunfettu còmeri, t-shirts, sudarii è scarpi bassu. Sfortunatamente, ciò chì i zitelli d'Angelina Jolie anu compru ùn era cunnisciutu, perchè i paparazzi sughjenu à piglià l'impresa in giardini mentri i carusi avianu u mercatu in u fustu di l'auto.

Vivienne, Shylo è Knox cù a guardia