A Pregnant Irina Sheik hà cessatu di ammuccià a so panna

Sembra chì a stile di 30 anni di u podju, u mudellu russu Irina Sheik, pò esse felicità à l'aspa rimbursatu. L'altru jornu appieghjatu à un stilista di partitu Edward Anninful, chì si tenia in Londra, in un vestitu crucidu. U fattu chì u vinu di l'aria di Irina, è a face è a figura diventonu più feminili, puderanu vede da a vista nulla.

Fans sò cuntenti per Shake

A l'eventu, u mudellu hè vinutu in un vestitutu midi-tulume nero cun un scogliu profiticu è drapery in l'abdomen. In tutti i ritratti, induve Irina ghjè prisente in a mansarda di Anninful, pareva una donna incinta. In ogni casu, a retaglia hà cunsideratu una stampa da a strada induve hè stata stampata cù u so cumpagnu è un cumpagnu di sta sera, Ali Kavusi, chì Irina ùn hà micca tanta vucca. Invece a so diferenza in a figura, i fannijieti anu decisu di felicitu Cummincià cù a gravidanza: "Mi pari, o ùn hè chì Irina hà veramente un ventu di tonda? Felicità! "," U Pregnant hè bonu. Ira - una vera dea! "," Ghjudicatu da i ritratti, Irina hè incinta. A felicità è a salute per ella! ", Etc.

In più di l'exclamazioni entusiasmi indirizzati à u ghjissà da i fanali, una entrevista cù un amicu di bellezza russa figghiau in una di e publicità straniera, in quali eranu i seguenti:

"L'Irina hà longu sighjornu nantu à u zitellu. A parla di a verità di a so gravidenza o micca, ùn pò micca ancu. Prestu ogni cosa serà cunnisciutu. Puderete assegurà chì Irina hè assai cuntenta issa. A so faccia riflette u so statu internu, chì leghja paci è tranquillità ".
Leghje ancu

E quale hè u babbu di u zitellu?

Comu si sapi, Shake hè unmindia è assai fanelli è i ghjurnalisti anu una pregunta: "E quale hè u babbu di u zitellu?" Saria logicu per presumintari chì questu amatu Shake, l'actor è l'starlite di Bradley Cooper, solu l'Irina è a Bradley ùn sò micca cumpittatu in publicu durante parechji mesi. A strada, nantu à u banquet per Edward Enninfull Shake hè vinutu ancu senza Cooper. Ci sò spiranza chì Bradley hè aggrancatu assai, perch'ellu hà cunfissatu ripetitu in e so entrevista per l'amore di u mudellu è hà dichjaratu e seguenti frasi:

"Sì Ira s'era embarrassatu, perchè certamenti anu da a casa. Hè veru, questu seranu dopu u nascita di u zitellu. A strada, a mo mamma sarà cuntenta se succidia.

Qualcuno chì l'attore hà dettu, assai aderbuli di Irina nn'attistevanu, sviatu e so pagine nantu à e riti suciali, chì u mudellu hè parechje più grande in l'imaghjini in i braccia di un omu pocu vivu. Cum'è più tardu diventà cunnisciutu, era un fotografu Mert Alas. In l'ùltima fotografia presa in una di e spiaghjani, Mert ùn solu l'abaghonti Irina, ma ancu cù i so piccelli.