Signori di u populu per u maghju

U mesi di maghju hè chjamatu dopu à a dea Maya, personificà a fertilità. I nostri antenati cunnosciuti chjamà u ultimu mesi di primavera, solu: solu l'osservazioni longu, purtatu da ellu da annu à annu, facia permettenu di custruisce una chjuba di regularità, sicondu chì in u maghju pudete stabilisce quale hè a vendita. Avianu qualcosa più impurtante per un omu vicinu à u reluutu è i termometri di a natura?

Ci hè assai signatchi di u populu per u maghju, per ogni ghjornu di u calendariu pudete truvà a vostra cunvenzione. Ma sò basi, cum'è un signu chì ùn ferma micca recommandé à sposa in maghju. A ragiuni hè chì dopu, cumu si dicenu in u populu, "namayetes".

Meteo

Hè u tempu per u ghjornu di maghju hè u tema chjamatu. Dopu tuttu, in i tempi antichi a ghjente sunnava è coglie i prudutti senza termometri è e calendari - quì l'arbuli è l'arburi fuducchiate, puderete chjudaranu, i campi sò cuparti da u canne giallu di un girasole.

Sicondu e credenze populari, u 4 di maghju, u ghjennaghju di u maghju. À questu tempu, i fiori di cirasa, è u friddu si chjama "ciliu d'aria". True veramente ghjattu May - un fenomenu raru, sta succia succede solu una volta in a famiglia d'anni.

Perchè sò furtunatu? Ma perchè, sicondu u signu di maghju, u friddu maiò porta à l'annu di granellu. Se Maiò chiuviva, aspittà una bona vittura di centu. True, à u stessu tempu, a chioviata in l'ultimu mese di primavera parla di seccu Septembre, è vice versa. Puderete scurdà di u fretu, finu à quandu i arazzi partenu nantu à l'avellana. À questu tempu, cuminciò à travaglià radish, poppies, cornflowers è calendula.

A maghju 13, pudete "calculà" u tempu per l'estate. Sì a sunrise hè chjara, l'estiu serà ventusu, se a sera di u 13 di maghju hè calda è u celu di a notte sia chjucu d'astri, l'estiu sarà calore è a vendita sarà bona.

Ma chì ci hè veramente l'estiu, perchè ancu u prossimu invernu pò esse previstu da u clima in u maghju, è deve esse fatta nantu à u ghjornu dopu - u 14. S'ellu ci hè u tempu dolore nantu à questu ghjornu, aspittà d'u duru invernu.

Dui ghjorni dopu, pudete scopre da esse valuta à vultà à a chjagua in l'estiu - s'ellu chiuvìu u 24 di maiu, l'uttju dinò esse dinò. Sì ùn avete micca chjuchevi, ùn avete micca esce cume a pioggia in l'estate.

Tutti i signali di queste segnu à u maghju sò d'esse attuali è ùn sò micca fàuli di i meraviglie di i nostri eranu ignuriani. A ghjente ùn hà micca avutu un calendariu, un reluariu o un chjucu di alarme (per dì nunda di a tecnica cù a quale sò cultivate oghji oghji), è avete aduprà cun ellu, perchè si sogliu un ghjornu prima o dopu, è site di u ghjattu allu l'annu.

Hè in questi osservazioni cù l'applicazione di i prucessi più prufondi, a ghjente hà pruvatu à creà (è eventualmente creatu) u so calendariu "agrarianu".

Cosa da fà in u maghju?

Ci hè assai signatimi riguard'à u mese di maghju, chì state, in quale ghjornu di u mese, chì farcite. Cumu si cunsultate, anu da esse basatu nantu à l'espirienza di l'antenati.

Allora, quandu u meli hè cunsideratu cum'è u più bellu è più utile, è a polea d'abeppu possa pruprietà mediali.

11 di ma celebra u ghjornu di Maxim. In questu ghjornu, tutti i malati anu bisognu di vinuite di u vinu (chì hè ancu culleuratu in u maghju), chì solu l'oghje pò esse guariscenza senza stante.

Doi u 16, avete da cambià à altra droga medicinali - sopa. In questu ghjornu, sicondu u signu di maghju, avete bisognu di suluzione nantu à a famiglia generale di sopa di colti da nettle frescu cumprata è sorrel. Di sicuru, in i tempi antichi, quandu chì nimu hà sunnatu nantu à i frutti è vegetali impurtati in oltremare, una sopa d'altitudine prima di vitamina in l'annu debía d'essenza curativa.

In generale, per vigilà un tempore tali, è micca solu, i fenomeni utili à noi, ancu avà chì hè assai più faciule di vede a predicazione di u tempu nantu à a reta, o cumprà un calendariu agriculu. À un minimu, puderà esse prudigiranza, è in quantu massimu, serebate quantu hè vicinu chì avete fattu a natura è cumu chì a voce di u lamentu di l'ancestori sona à voi.