Pie cù col è uovo

In questu articulu vo avete aspittendu 3 ricetti interessanti cù i colti è uovo. Inoltre, serà assai gustoso in u fornu è in u multivariate.

Pie di cole cù u ovu da pasticceria

Ingredients:

Preparazione

A pasta puff hè ghjuchjata à a temperatura di l'ambienti. A colina finamente shinkuem, aghjunghje a salanza è e mo mani. In a tineta, fretce a mantena, pate a colti, pour un paru di cullenade d'acqua è stufa finu à chì a col è prestu. Scalfèvamu l'ovu in un tavulinu è a piacè chiuverà, poi pozzu trasfurmà in a col è aghjunghje rapidamente per chì l'ovu hè stirata ancu.

Avà scumpete a pasta in a forma di un rectangulu. Nant'à u centru avemu u col incullatu in un modu chì ùn hè un spazi libru (circa 5 cm) da a cima è di u fondu, è circa 10 cm à i lati. Scaglicià i lati da tàppuli circa 1 cm d'alture in diagonali à u riposu. I parti suprani è nfermali di a pasta sò stati sottumessi à u riposu, è i stati stati culuppanu l'una di l'altru. Cusì, a superficia hè una pigtail. Lubricate a superficia di u pastu cù u ovu batte, sprinkle with comine è à una temperatura di 180 °, stufa à 20 minuti, finu à chì a torta sarà bruna.

Pie, col, u ovu, yogurt

Ingredients:

Preparazione

Culi finamente chopped, è di col sciuglite. In una padedda cù l'oliu vegetale, puscia cipolle, fritture durante circa 1 minuti, poi colti a colti, stirate è stufa finu à oghje. Aggiunce u ove di diced, u sali, u pebbattu nìvuru à u gustu è a salsa di soia. Tuttu u riposu hè prestu. Mentre rifredda, facemu a prova. Emu combemu kefir, maone, ova, cunfine, aghjunghje a farina aghja di u polvere di furmagliu e furminite a massa. In cunsistenza, deve ricordere di a crema agria. Formate a furmagliu focu incù oli vegetale, sprudle cù farina è brundate nantu à a mità di a massa. Da quì sottu distribuitu u riposu, chì hè sbrizziatu cù u furmagliu, raffia. Tuttu chistu hè colmu di a seconda meza di u teste. À una temperatura di 200 gradi, poni cù a cole è l'olii incuccià in u fornu da 40 minuti.

Pie cù col è uovo in un multicutu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per cumpagnia:

Preparazione

Ricullu scorci è frittura in mantra finu à ch'e sò moltu. Oghje vache fughje, limpi è finamente chopped. Combine coltare cù u ovu, u salinu è u pumperu à u gustu è a misura. Facemu una pasta: aghjustemu farina, sal, soda, latte e soia affundata. Emu mezclate tuttu à un statu homogeneimu. Lubricate a tazzuletta di u multivaru cù mantra, sprezzate a massa, fate u pezzu in pettu è fate u pezzu, per a quale aghjustemu a farina, cù l'ovu, a crema agria, u furmagliu ralivatu, u salinu è a pepite à u gustu. Multivarku aghja l'ùtta è in a "Baking" preparamu u pastellu per 50 minuti. Dopu à u sonu di u sonu di u sonu, l'accordu hè apertu, ma u pastellu ùn hè micca sguassatu, permettenu di crescente in u multivariate.