Ghjuventù ghjovanu

Ùn aventemu micca un ridiculu, ma in l'attuale in i tempi muderni l'accusazioni di cumu in a nostra zitiddina, i nostri amici sò stati chjamati per marchjà si trovanu sottu i finestri è gridendu u nostru nomu. Oghje, i nostri zitelli sò chjamati à i telefuni mobile o ancu scrivite in un persunale. Avemu usatu per organizzà e competizioni in squadre in a strada. I nostri nostri ghjucà ghjoculi di computer per nettà! Allora chì passa cù l'omosessu di a giovane moderna?

Ociazione è piacè per i ghjovani

Parechji di i carusi ti scordu chì ùn anu micca guasi micca u tempu. A labirintu hè troppu complicatu, u ghjornu sanu chì hè scrittu in minuti, è ci hè pocu tempu resta u restu. Semba chì tuttu hè perfetta - u zitellu hè impiegatu è ùn impiccà micca in i piere senza travagliu. Ma tali stampa ùn hè micca tutta in ogni locu. U prublema principali in l'urganizazione di l'omosessu per i ghjovani, hè a mancanza di traversi è circondi accessibuli, chì saria interessanti per a nostra mozintanza moderna. Circate u circondu. Dopu tuttu, parechje famìglia pò pagà per i diversi corsi è l'attività addiziunanti chì anu interessu à i nostri zitelli. È circlesli libri, a più frequenza ùn anu micca i bisogni di un zitellu mudernu, cum'è si trovani da i militanti, chì raramenti seguenu u prugressu mudernu. È tuttu u sensu culturale di u ghjovanu hè distruttu! È esse necessariu per i nostri zitelli per circà de modu di modu persu inde u modu di occupà stessi.

Forme d'omosessu per i ghjovani

Ci hè dui tipi di passatempi: organizati è micca organizzati.

  1. Questu organizzatu tutta ave esse chjucu - sò i circles è e rùbbriche, o attività nantu à quale u zitellu hè sottu à a survegazione di un adultu chì hè impegnatu in l'ochju di u pupulari.
  2. U ghjornu unorganizzatu hè tuttu ciò chì un zitellu pò fà sè stessu. Ci hè una forma di divertimentu, per regula, spontaneamente. U zitellu circava di cumunicazione, novi oportunità per pruvà una cosa nova è interessante per ellu. Ci hè un gruppu informale, rotte da interesse.

Quale tipu d'oziu u ghjovanu avete preferitu? Più di spessu ciò, ùn hè un tempu di libertà in casa, davanti à una televisione o l'informatica. Prima, ùn hè micca costu, in u sensu materiale. E sicondu, l'Internet dà i nostri figlioli l'uccasioni di cumunicà è d'apprendre tuttu ciò chì interessa.

Allora l'organizazione sana di u divertitu di i zitelli dipende nantu à l'adulti, nò solu da i genitori, ma ancu da i capi altimati. Chì ci pudemu dà à i nostri ziteddi, chì opportunità per elli ci dugranu, quale ci hè interessate - i nostri ziteddi anu ancu interessatu da questu.