Gypsy fortune-telling at the King

Un gran numaru di e donne torna a magia per cumprenderà a relazione cù u sessu oppostu. Qualchese fate questu com'è divertimentu, mentre chì altri crèdenu è segui i struzzioni. A divinazione A gitana da u re hè assai populari. Per i metudi di guitare di prediction, a ghjente di i tempi antichi sò trattati cun rispettu, cridendu in i risultati senza alcuna dubbita. A divinazione Aza hè una tradizione gypsia chì anu sustegnu antica raccolta, chì permettenu risposti à parechji dumande.

Gypsy fortune-telling "Four Kings"

Per prevenzioni per esse precisamente quantunque possibili, hè bisognu di principià guessendu solu s'ellu ci hè crede chì l'divinazione hè veru. Hè ancu impurtante per fà u sviluppu cusì, per quandu avete bisognu di cumprà siete chjusi di a chjesa, chì devenu per esse più grossu pussibuli. Guessing the king with the help of divination gypsy is necessary after sunset in complete solitude , so that nothing interferes e ùn distract. Eliminate a croce è caccià. Chjama a candela nantu à a tavula, è stanu quattru re à circundà. Fighjendu a chjama di i candeli, dicenu cusì cun cuspirazione:

"Aghju chjamarà a forza di gypsy in flames, Avà poveraghju pagà per i rè. Fatemu predice chì ellu hè u caratteru di u zitellu, chì serà a mo mezza mità. Chì ùn falli micca un palazzu scuru, l'amuri Kind - love è villain -. Amen ".

Dopu quì, cullini i re, rimbiondu è oghje sottu à u pilone. Avete bisognu di aspittà, finu à chì i candelotti s'ammonenu micca, è poi, fate una carta da u pilu cù u pilu senza parechje, è andate à l'interpretazione:

  1. U rè di diamanti hè un omu cun quellu chì hà una rilazioni, in fattu hè divorcedo è ùn serà micca pussibule di furnisce un supportu finanziariu.
  2. U zitellu hè statu ubligatoriu è u più impurtante, ellu si sentenu sincere. Inoltre, hè finanziatu sicuru.
  3. U rè di picasi è i clubi significa chì ci saranu battelli cuntenuti, disrespect e la miseria in a relazione.

A divinazione Gitana da 4 reghi

Questa versione di a fortuna hè adattatu in casu pudete sappreghje nantu à i sentimenti di parechji fanatori di volta. Hè necessariu di piglià un ponte di 36 carte, chì deve esse novu o mai utilizzati per u ghjocu. Senza a tinta in i vostri mani durante qualche tempu per saturà cù a vostra energia. Arricate quattru reis, chjamanu cù i nomi di l'omi di interessu è i mette in una fila in fronte di voi cù a vostra camma. Dopu quì, mischjà u restu di u tavulinu, dumandendu a quistione d'interessu, è da, in un locu arbitrarju, trascriva i carte per tù stessu. Per tradiscia u rè incù l'aiutu di divinimentu i zitellu, dispunibule i carte à u turnu, questu hè, prima in a prima, a seconda, terza, quarta è dopu, novu nantu à u primu, è cusì. Ci hè necessariu di posponà carte sculpitu, stallendu nantu à i rè. Puderanu e paese di u pacche è ritendu l'allevamentu trè volte più. Dopu quì, fighjate à i cartoni pari falluti è andonu à l'interpretazione: