Augusta-Raurica


L'espressione famosa "tutti i strati prumove à Roma" pò mudificà per l'Europa è dicenu chì a storia di u cuntinenti origine di u Sacru Imperu Rumanu. In Suviu Ci hè un anticu cità archeologica romana-museu in u celu apertu, chjamatu Augusta-Raurica o Augusta Raurica. Hè situatu vinti chilometri di Basilea , vicinu à i paesi di Kaisaugust è Augst, i culoni più antichi nantu à u Rhine.

Un pocu di storia

Duranti l'scavitazioni in u locu di l'archeologi Augusta-Rauriki scopre una cità ben desarrollata cù tempuli, boni pubblici, bagni, tavernes, un foru è un cumplicatu di u teatru romain. L'ultima hè a più grande di tuttu u Coliseo, scupertu à u nordu di e muntagne Alpini, pò accuncià à deci milla persone.

Oghje, u museu d'Augustu Raurica cuntene i più impurtanti troii archeologichi chì dicenu à i visitatori di a storia di l'antica cità romana. Quì, in listessu cumentu, ci sò abitanti di i Rumani, un giardinu di sculture, esistenu altri pranzi d'esibizioni, è l'esposizione più impurtante hè u tesoru anticu di l'argentu di Kaiseraugst. In questu locu hè un picculu zoolettu romau, in u quali ani caprunu, sumeri, gattivi gattinara è capelli frischi. Circa è stati truvati i restani di l'antica spezia d'animali domestichi.

Cunnessione di e mostra

U marcatu di u museu, di sicuru, hè l'anticu Coliseu rumanu. Questu hè un cumunitariu custituitu di una scena è stani. Hè permessu di camminerà longu i navi di l'anfiteatru, ma hè strettamenti pruibitu per arricchà, sviutà, saltate è rumpule e pedichi per u souvenirs. È in un pezzu museu chjusu sò stati artefattiti salvatichi da i scavi, dimustrendu a vita di i Rumani antichi è medievali. A stanza ci anu una mura transparente, perchè s'ellu i so porti sò chjusi per qualsiasi raggiuni, tutti l'exposures sò visualizati da l'esternu. In u territoriu di Augusta-Raurica ci sò copi di e case di Roma è di splutazioni chì ponu tocchi da i visitatori. Ci hè una lista detallada di e tutte e strutture di u stabilimentu in alimannisi, cum'è ancu di scrive, perchè quellu chì puderanu leghje i diagrammi serà capitu di pudè smaravvi à una stampa completa di a vita di l'antichi Rumani in Svizzera .

In modu, micca tutti l'exhibiti sò in un locu, per questi quattru à cinquamila à inspeccionà tutti i posti. Sì stancu è vulete relaxà, pudete cumprà un fruttu, tè, cafe o altre bevande per un prezzu simbolicu.

Festa romana di u territoriu di u museu Augusta-Raurica

Annu, annantu à l'ultimu dumu di l'estiu, u festività rumana Roemerfest hè in u territoriu di u museu Augusta-Rauriki. I visitori si entri in una verita antica cità vivente cù battichi gladiatorial è articuli lucali. Quì pudete scuntate legionarii, curdoni, romani in tunici chì parranu n latinu, canta canzoni è realizanu cù balli tradiziunali. Per vede u prugettu di i cavalieri bellicose è di i legitrionosi magnizie, in quantu veramente reale di bravu gladiadore, u spectatore si pusanu à u podju di l'anticu amfiteatru. A festa hè aperta da i vestali è i curotti, è i patuli nobili è i patrici salute à l'audienza cù iri, hymns and speeches, naturale in latinu. Cumiteghja nantu à u cursu di a battaglia, spieca e tecniche è rende qualchì l'equipamentu di i gladiatori è un exotic italianu.

Dopu à a fini di a battaglia gladiatoriale, l'auditu tutale si movia da l'anfiteatru à u spaziu apertu, induve a custruzzione è marchja di i legionarii cume. Inoltre, a cavalria rumana (u so culore traditu culore rosu è l'oru) è i gimnastichi seguità. In u mercatu di l'artisani, vindinu a ceramica romana fatta sottu a antichità. Per i visitori di u festa cuntenenu classi maestri in ghjucà l'arpa antica, amparate cumu fà e cibu, aghjunghje l'azzioni di purtassi l'armatura, è i zitelli ti sò offerte per fà un veru modellu anticu romain nantu à e so capelli.

Roemerfest hà stata tenuta più vechja è ogni annu hè sceltu un novu mottu, per esempiu, "Panem et Circenses", chì traduce com'è "Pane è Spectacles!". In solitu ci hè moltu affullati: quasi setti centu participanti, è i visitori di u numinariu di vacanze circa trenta milla persone. Allora, sè vo vulete visità a Sucira à a fini di l'aostu, assicuratevi di verificà a festa in u museu Augusta-Rauriki - serà un divertimentu inolvidable.

Cume si vede à u Museo Augusta-Rauriki?

Da a cità di Basel, piglià l'autobus numero 70 à u paese di Augst (tempu di viaghju di deci à quindici minuti), nantu à u trenu riggiunali S1 à l'stazione Kaiseraust (u tempu di viaghju hè di deci minuti). Ogni trasportu ghjronna ogni meza ora di ogni fini. Sicemmu u museu hè situatu nantu à e ciumi di u fiumu Rhine, pudete attru in u barca, uttene u tempu più, avete da cruciveraghju parechji serrature. In tutti i so altri è e stazione parechji signe iniziali chì mostranu u modu à Augustu Raurici.

U museu dà l'oppurtunità di sente a vita vera di i Rumani chì stavenu durante u nascita di Cristu. Questu hè un locu unforgettable chì dà à i so clientele un sensu di appartenenza à a storia mundiale è à tutta l'umanità. L'ingressu à u museu August-Raurik hà custatu circa dotze euros. Assicuratevi di piglià un carte à l'entrata in modu chì pudete navigà nantu à u puntu è ùn ne serebbe missi tutti i posti interessanti. Tuttu u territoriu sò i pillettes in inglese è alimania, è ancu esse guidati audioguides. U museu opera da u luni à u ghjornu da deci anni in a matina finu à cinque à a sera.