Zoo (Basilea)


U zoolettu di Basel hè unu di i cinque più populari in u pianeta. U so territoriu occupanu circa 13 ettari, à quale si trova à a zona di u parcu. U numaru d'animali chì residenu permanentu in u zoo hè di circa sei mila, è questu hè circa sei hundred spezie. A assistenza hè più di un millionu parsone à l'annu, chì ancu per a Switzerland hè assai.

Liggeri è avariani cù animali sò furnise in una manera chì nunda impedisce visitanti à observà a vita di l'animali in u so ambientu abbitatu, ma tutta a misura di sicurità anu osservata. À l'intrata à u zoo in Basilea sò stanzelli speciale, chì signalanu l'infurmazioni necessarii, per esempiu, induve si trovanu i diversi pallini, chì esse tenuta o quella chì pò esse surprisante per vede in un ghjornu particulari. Hè sopratuttu solu per i turisti.

Chì duvete avete vede à u Zoologgicu di Basel?

U territoriu di u zoolettu di Basile hè divisu in parechji partie: i pavellioni africani è australiani, u pabelluni "Etosha", un grandi acuariu è a casa di elefanti è primati.

  1. U pavellone africanu hè famoso per l'abitanti di a savana. Quì vive è ripruduce such rare animals as zebras, leoni, giraffe, ostrici, hippi è altre spezie. Propriaghji di i ghjiraffi, oghje l'ochjula, l'antilope è u kudu, i passeti à ippi, ripusenu i zebras.
  2. U pavellone australianu interessà i so visitanti cù marsupiali, reptili, anfibii è insetti. Eccu cumu vede cum'è a mamma di un canguru si porta u so picciottu in u saccu, è vede a vita di l'uceanu è l'aranci.
  3. Ci hè ancu un locu spiciale in u quali rapprisentanti di a famiglia di u ghjattu sò riuniti, hè chjamatu "Etosha", in onori di a riserva naturali in Namibia. Quì si pò acquistà cù a vita di i predaturi: sò leoni, pantres, cheetahs, leopardi di nevi è ancu leopardi bianchi rari.
  4. A attenzione particulari mite a casa di l'elefanti, duva in u caldu di u veranu, sottu à l'albarati, si ponu osservà i so bagnati, è di a casa di i primati, chì hè constantemente replenished cù tipi di sti animali. Nanzu à i circunscenti, nantu à siti nicissarii nicareddu, pudemu vedà a vita di i parenti più vicinu di i scimomi umani, è questu sempre evoca l'intiressi speciale è a risata di i visitori di u zoo.
  5. Ci hè un pabelluni speziale cù l'abitudine più chjuca in u Zoologico di Basel. Hè quì chì pudete osservà a vita è u sviluppu di parechji animali giovani. A maiò parte di spessu apparevanu in a primavera, cusì à questa ora di l'annu, i genitori cù i ziteddi seranu specialmenti interessanti è informative ccà. Dopu tuttu, i zitelli puderanu cuntattu cù u mondu animali, è i zitelli più maiò di 8 anni ancu participanu à cura di elli. Vede cumu si a natura espetta, quantu anu l'animali, cumu manghja è ghjucà, cumu sapereanu u mondu - tuttu questu hè assai necessariu è utili per u sviluppu di tutti i criaturi.
  6. Sezione, piace à nutà un locu assai interessante in u Zoologica di Basel - hè un grand aquarium fascinante, chjamatu "Vivarium". Quì pudete seguitarà a evoluzione di a vita nantu à a Terra, observe spezie rari di pisci è altri abitanti di u mari. L'aquarium hè in una zona caleta in teulada, perchè i visitori à u Zoo di Basile amparanu l'aria di corallo o a vita di u fiumu Amazonia ancu in l'invernu. In u territoriu di u "Vivarium" vive parechje famìglie di diversità tipi di pinguini, chì in l'invernu anu accessu à a strada è andate per un caminu in a neve. Parechji visitaturi celebranu pinguini comu unu di i spazii più interessanti di u zoo è cunsiderate una carta di visita.
  7. Un paru di paroli, vogliu dicu d'avè, chì sò in u zoo in numeru numeru. Eccu sta razza cum'è e cose rara: cormorant, grouse negru, pelican, è esotico, cum'è tucano, pappagalli, i fenicambi. Se tu site furtunatu, pudete vede l'alimentazione di i pelicani. Questu hè un miraculu interessante, quandu i pelicani amuzanu u pezzu in un saccu specialu sottu u beccu, è fàcenu per una nova parte.

Chì hè u famusu zoo in Basilea?

U Zoolettu di Basile annantu passanu a Night of the open doors. À questu tempu, i visitori à u zoologiu pudete scrive à 17:00 è esse à 24:00. Puderete osservà u cumpurtamentu di l'animali nantu à a notte. In quelli ghjorni à u zoologique include alloghju supplementu, stabilite missaghji convenientamenti d'observazione per i visitanti. In u zoo, pudete piglià e fugliale è i video in tuttu u territoriu, fora di certi locali induve l'annunzii di pruibisce u fogliu. Certi sò stallati di modu cusì chì ùn ponenu micca obstruute e ùn interferiscenu micca cù e prussime fotografie.

U zoologique in Basel hè un membru di l'Associazione Mundial di Zoo è Aquariums (WAZA), u Pruggillu Europeu d'Species (PIE). Participà in u prugramma di spezie endangered, u zoologique in Basile razza parechji spezii d'animali in perdizione: leopardie di neve, uppopotamus pygmy, rinoceronte indiano, saamiri, cheetah, etc. Mi piacemu di parlà di e foru di u zoologique utilizendu l'esempiu di rinoceronte indiano.

Ricorsu un picciottu di questa maravigliosa incantata hè prisintata in u zoo. U so nàscita era una sensazione per i travaglii è i visitadori à u zoo, postu chì questa hè a prima volta in Europa quandu una ghjovana mamma hà avutu un picciriddu cun u so frère o a so sorella. Di solitu i ghjovani sò scumunicate da a mamma prima di u nàscita di u prolettu annu. Ci hè solu qualchì cunnisciutu casi cattutivi. In a natura, u numinatu di rinocerossi indi hè sempre in decadenza per i prudutti custanti di scurazione. In questu quì, u zoo di Basel participeghja in un prughjettu per a priservà u numeuru di sti animali in a so patria è furnisce assistenza in l'ingrossu di quasi 40 mila franchi annu.

Cumu ghjunghje?

U zoologique hè in Svizzera , in u centru di a cità di Basilea. Ci hè ghjunghjite à pezu da l'estazione di ferrovia a station ferroviaire suizo in 5-10 minuti, in u numaru di tramu 1, u numeri 2 è u numaru 8 (l'altru hè chjamatu Zoo Bachletten) è №10, №17 (stop - Zoo Dorenbach), è ancu da l'autobus. 34 è N ° 36 à a fine di u Zoo Dorenbach.