I dimucchi ùn anu micca apprizzatu l'offerta di Natalia Vodyanova per francu per parlà di ... ogni ghjornu!

L'altru ghjornu L'abbunati di Natalia Vodianova in Instagram anu sorpresa assai da u so postu è di una strana fotografia. Un mudellu mudificatu fora una figura, induve ella teni una padrona di ienzeni di i femicili "cù l'ale" in i so mani. In a caption à a photo Natalia prupone di discussione à l'esfera delicata di a salute di a donna - menstruazione.

Perchè cusì una sta iniciativa inesperada? U fattu hè chì Vodyanova, esse un mudellu prudutttu è donna bona, hè impurtante in ogni tipu di prughjetti umanitarii.

Una di e so ultime sforzu hè una appillazione telefuniale apposta per seguità i ciclichi mensili. Per Natalia, e prublemi di salute di e donne ùn sò micca una frase vittima, essendu a mamma di cinque figghi, ella capisci beni chì carichi è trasfurmazioni a vita di u corpu di a donna.

In a so nova idea - una applicazione mobila - una donna russa rossa invucò tant'anni $ 5 milioni. No tantu tempu avemu fattu cunnosce chì a bellezza hè stata fatta in riserva di fondi per a compra di sanghii sanitarii per i femini indiani. Infatti, una nova foto chì hè prisenza nantu à a pàgina persunale Natalia hè un tentativu di chjama l'attenzione à u prublema dilicatu di e donne. True, ùn tutti ùn hanu rispundutu à u principiu bonu di u mudellu in u listessu modu.

Cù boni intenzioni ...

Eccu ciò chì Natalia hà scrittu in i cumenti à a so photo cù u padding di donna:

"Avete tuttu cunzidiratu chì hè un prugettu sanitarie. A menstruazione hè una parte integrale di a vita di qualsiasi donna chì ùn hà micca prublemi di salute. Aghju aghjustatu cusì chì annunziale era pussibile senza teme à parlà n qualchi paese di u mondu. Propone di discussione stu tema sensittivu.

Aghjunghje Natalia tagged diversi di i so culleghi di u mondu di a moda: Drazen Croesus, Alexina Graham è Emily Ratjakovski.

E abbunati di un modellu di moda veru ùn sparte micca u so entusiasmu per discutiri i matessi intimi di a vita di e donne è di e donne. In particulari, e donne anu scrittu chì i temi anu da esse discuttu cù un medico, mamma o omi, pudete parlà cun amicu, è in generale, e donne ùn parlanu micca in alta.

Leghje ancu

Hè veru, ci eranu cumpagni chì supportanu l'iniziativa di Vodianova. In i rispunsèvule, l'idea ciascò in generale per fà i donne nantu à u primu ghjornu di u ciculu ... malatu.