Melania Trump hà ricivutu una lettera cù a dumanda di aghjuntu di documenti vegan à a menu di u Pasquali di Pasqua

Li periodisti anu saputu chì Melania Trump hà ricivutu una dumanda pocu cumuna di Tracey Riemann, vicepresidentu di PETA, una urganizazione di tratta di i dritti animaliali. La Riemann mandò una lettera à a prima dama di i Stati Uniti, in quale a voce un desideriu inespettatu - per cumprà documenti senza latte, in u menzu tradiziunale di u picnic di Pasqua, altri vocabuli, documenti vegan.

Sta pruposta hè causata da i cura di i zitelli cù intoleranti di lactosa. Sicondu u vicepresidente executive di PETA, si i zitelli pussibule l'uppurtunità di manghjà dolce, cù tutti l'altri figlioli, si sentenu più felice nantu à a festa di Pasqua.

Di sicuru, a Sra Riemann ùn pudia micca ignurà l'altru prublema impurtante - a sfruttamentu di l'animali in l'industria lattice. Eccu ciò chì hà scrittu in a so lettera:

"Vulariu vi cum'è una mamma. Pudete fà cose qualchì impurtante per i bocchini di l'avvenimentu di Pasqua? Avete dettu chì un figliolu ùn devi avè u so "illamentu". In ogni modu, alcune di i vostri ghjovani invitaturi ùn ponu micca bevi latte picchì i so urganisimi ùn pò micca metabolizà a latta. L'altri ùn sò micca acquistate latti solu perchè si disprezzanu i vacchi, sapanu chì questi animali sò e matri per i vini, ma pigghianu i so ziteddi in a splutazioni. Aghju appellu à voi cù una dumanda à offerte à e mio cunvidazioni, dolci senza là, se possu.

Alternativa raghjunata

À a fine di u so messagiu, Riemann offra à dà docli di vegana à a mòglia di u presidente di i Stati Uniti, per ch'ellu pudia trattà cù i ziteddi in l'avvenimentu tradiziunale di Pasqua in u pirotu davanti à a Casa Bianca.

Leghje ancu

Cum'è sapete, a festa di Pasqua si mette in questu formatu annu, principiatu in u 1878.