Grammy-2016: Taylor Swift, Kendrick Lamar, Justin Bieber è altre Winners

Questa notte in u Angeles, l'astri eranu cresciati in l'edificiu Staples Center per a 58 premia Grammica, chì hè ragiunatu cunzidutu un Oscar musicali.

Grand show

U locu di l'avvene era u rafficu LL Cool J, chì maestosamente accolta l'auditu finicevule. I Clienti si abbandunonu cù Adele, Taylor Swift (apertura di u concerti), John Legend, Lady Gaga, Johnny Depp cù Alice Cooper è Joe Perry, sustinutu da Amber Hurd, The Weeknd, per quale a so amica Bella Hadid, Kendrick Lamar, Lionel Richie è altri.

Guiccianti Grammy 2016

A sera triunfante era Kendrick Lamar, chì hà pigliatu cinque figurini premiati. Hè stata vittoria in tutti i catacles di rap è cumuna cù Taylor Swift a vittoria per u megliuspi clip (diventa "Bad Blood").

Taylor hà avutu ancu un premiu prestige per u megghiu album (1989). Duranti u so discorsu, u cantante "si vende" nantu à u so offender Kanye West (ùn era micca rapero in a sala), insultannu in a so canzona. Ella disse chì, sfurtunatamente, ci sò parechji chì ùn piace micca quandu una donna alcuna u successu è pruvate per fà scàccia una parte di a so fama.

A canzona di l'annu fù ricunnisciuta cum'è a balada "Pensendu Out Loud" realizatu da Ed Sheeran. "Gramophone" per u so debuttu maiò cascò in manu di Megan Traynor, è Justin Bieber hè stata premiata per a melodia di canzone.

In nomi elettronichi ùn era micca ugguali à Skrikljus è Diplo aka Jack Ü. A stampa più impurtante era "Uptown Funk" da Mark Ronson è Bruno Mars. Trè prese in e categurie fatale ricevenu u squadra di Alabama Shakes.

Leghje ancu

Quessi nantu à l'urganizazione

Agghicamu chì quellu annu una avalanche di critica cascà nantu à l'urganizatori di u premiu. A diffusione di u festival di musica hè stata vistata da millioni di telespettanti, chì èranu ingerati da l'abbundanza di publicità, in fattu a freccia di spettaculi superavanu l'epica di i performance di l'artisti.