A periartrite di plechelohepatic - un set di esercii

Cù u dulore in u spalla, a maiò parte di noi avà immediatamente fà un diagnosi - arthrose di l'articulu di u spalla . In fatti, a maiò parte di u dulore in questa parte di u corpu si ncontra annantu à a pericraziunea pocu pupulari "in a persone" - periartrite. Sta malati significa u sviluppu di u prucessu infjammatori in i tendini è a càmpule di a spalla. Ci hè diffirenti di l'arthrose in chì i musculi in u profunnu, l'articule è di cartilagine, ùn in micca.

True, ci sò dui malatii in cumunu - l'artritria è a periartritia di umreopatica sò trattati cù l'usu di cumplicati di l'eserzioni terapèuti.

A maiò spessu, a periartritis humeroscapular sviluppeghja quandu faci esse realizazione atipica. Per esempiu, i fannii di crescenu di i cani, chì si lancià un bastone à a so petite per parechji ori, ghjeneralmente pronta à riunioni à i medichi. Esse realizatu in bocca, l'atípici exerciticu , chì implica a parte senza capacità di u corpu, faciule facilmente à u sviluppu di a malatia.

Eserciti

E exercici fisichi cù periartriti humeroscapular sò parte di a terapia, cù l'anestesizzioni di e anti-inflamatorii non-steroidali. Quandu si realizanu eserciti terapeutichi cù periartritia perversa per u saccu, l'uquatu estremu ùn sia evitata, anche sensu dulore (moderate, benefituali) sò inevitabbili quandu i tendini sò stirminiati.

E realizà l'esercize terapulicu cù periartrite à a periartrite à u 1-2 vittori à ghjornu, durante 3-4 simane.

  1. Piglià e spalle, i purtà à u massimu è i bassu. Avemu pruvatu à elevà a spalle à i nostri erpi.
  2. Piglià e spalle un per un - finu à e gricchi, è davanti, rilassante.
  3. Circà e so spine remontate è versione, facemu noi diversi.
  4. Mani sò abbattuti, sùrtenu u bravu drittu, fate à u codu, toccu u spallezzu oghje è bassu in a FE. Ripetemu à e mani à u turnu.
  5. Hands are lowered, raise the right up up, curpondate nantu à a testa, i dete ghjochi à u spalle à mancu per a cima. U codu miranu in altizza, pruvamu a diminuvi u nostru spalle à mancu. Turnate a manu à l'IP, ripetite à e mani à u turnu.
  6. E mani sò abbattuti, cullemu i pinciteli in u lock, susciteghji u più altu possibili, finu à chì a malatia permette. Pruvate a tirà di u paci cù una manu sana. Partìamu i nostri mani cum'è l'exhale. Repetite parechji volte, è mossi.
  7. Suggeriscenu a manu à a cintura è lasciate cun tranquillità. Ripetemu, astènene e mani.
  8. Suggeru sia e mani à u livellu di u pettu, fracciate in i coddi è ani intreprinneru e nostre mani, squeezing the brush in a cam. Puderete culpete chì site sparghje a manu. U muvimentu di avanzà hè fatta nantu à l'exhalazione, u doblegu di a manu hè inalatu.
  9. Pudemu a manu ghjustu sottu a volta, attentativi di trasfurmà cun un sbagliu cusì altru pussibuli, per piglià a nostra sacchettu left. Fixemu a manu, u ritornu à l'IP, dopu repite à a seconda manu.
  10. E mani darrere di u spalle, aghjustemu à u lock, pruvate a righjunghja i mani addiciti nantu à u so spinu. Allora pudemu fattu stese - ùn stretchjàimu i nostri braccia davanti a nostra sponda.
  11. Circulara di rotazione di e mani in fronte è retrocede.
  12. Ci ponu ghjustu e mani, per mezu di i lati à u livellu di e spalle è da volta.
  13. Pi l'appressu successu, bisognu di un bastone - aghjunghje cù e mani à i vostri ciri. Pigliemu e mani cun un bastone upward, sopra à una testa, in manu chì dàmosna mani in l'perdu è fugliemà un bastone per una testa in spalle. Faremu a so mani è tornanu à l'IP. Repetite 8-10 voti.
  14. Arrimu a vaghjula per a fine, pressu cù a nostra manca, raghja a nostra manu diritta, in altizza, è turnate u bastone per a direcia. Dopu ripeti à l'altra parte è mani alternate.
  15. Tenemu vaghjime a vaghjera cun tutti i mani in fronte di noi, fà circulazioni circularmenti avanti, cullendu i nostri mani cum'è altìssima. Allora ripite a rotazione in a direzione opposta.
  16. A varula hè tenuta in u centru in a manu dritta, a trasmissioni da a manu ghjustu da a sinistra, da vice versa. Mantene e nostre mani risanutu à u nivellu di u focu.
  17. Pusitonemu a varula darrere a nostra back and raise it upwards, à a direita, imbattendu a nostra manca, in poi à left, spinta à a nostra diritta.
  18. Guarisceremu u bastone fughjuleghju, un finu in u pavimentu. Stretch out, avemu ottinutu per a vaghjula, avemu ciaffi u corpu.