Exercise cù un bastone di gimnastica

U stick gymnastic stabilizza a distribuzione di pesu è carica nantu à u corpu, ma à u stessu tempu, permette a furmazione diversa è efficace. Agree, a parola "diverse" quì hè assai utile, in particulare se pertenenu à a categurìa di persone chì ùn tolleranu micca a monotunia è a rutina, perchè l'eserciti cù l'uggetti, u stick gimnastica hè l'inventariu più versàbile è accessibile. In modu, per esercizii cù un bastone di ginnastica, ùn hai micca bisognu di gastru soldi in inventariu: avemu più di una di sti sacchetti, puderete "limpi" u so bastone di rimane remiche è l'utilizanu, è fieru chì ùn hà micca impastatu un centesimu nantu à a vostra furmazione.

Beneficii

Eincidenzi cù un bastone gimnasticu pò esse chjamatu cun un cunfortu chjaru di a cuncienza generale. Cù vi pudete pompà i cadaveri, nucali, presse , braccia, vindimi, cunfettu, chì cosa avemu avemu ... In più, a stessa steezza veni usata in parechni arti marziali cum'è una di l'armi. È, se a spada hè un privilegiu di u samurau, ogni pastore puderà utilizà u bastone.

È un fattu più persuenti per dispelisce e dubbitu è ​​stimulà u vostru intaressu in un settore d'eseriti cù un bastone ginnastico: Gwyneth Paltrow hè ingaghjata precisamente cù un palmu such gymnastic. E "hà nominatu" una manera di perdiri un pisu unu di i meglius coaches in Hollywood - Tracy Anderson. Allora, piglià un esempiu è in scoli!

Eserciti

Avemu da esse realizatu i 10 esercizii più efficace cù un bastone di gimnastica.

  1. I peri sò paralelli, detentemu u bastone in i nostri mani. Inhale - nantu à l'alzà di e mani, l'exhalazione - avemu a bassu u bastone per a testa à u livellu di l'scapula - 10 - 15 volte.
  2. Pigliemu un bastone in u palme di a manu à u livellu di u pettu è cumincià u muvimentu di rotazione avanti è retrocede.
  3. Vulete sguassà u bastone, rimpiazzanu cù i mandà, cumandite turni.
  4. U bastone hè stallatu verticalmente parallelu à u spinu: u bravu mancu hè a punta più bassu, a manu ghjustu hè in cima. Truvate i tracci tendo. Stu travagliu travaglia in i musculi trà i spade. Cambiammu li mani è continuanu.
  5. Arreremu u bastone cù una magica freccia nantu à u livmentu, cumincià per noi, diminuì u torna. Change a position one dynamically to another. Sei parte alternate - manu dritta è manu dirusta.
  6. Si stabbilemu u bastone back, frette cù u coddu. Arreru i tippi di u bastone in i nostri mani, portanu e piani à un uitu è ​​l'altru.
  7. Cascate - un bastone à u nivellu di u livante in i dui mani. Facemu un impegnu in fronte è turnà cun un bastone in a direta opposta. Alternui à i dui costi.
  8. Stick ahead à u nivellu di u pio. Avemu un ventu di vinu, susciteghja a manu nantu à i nostri capi, torna u nostru pede à u locu è fà u sticchi, allargavanu i nostri armati. Sciccarete, perchè altere.
  9. Ci cunfidna in u bastone, chì avemu in u centru in fronte di i nostri pedi. Avanzate è stendi. Pigliemu un respiro è repite l'esercitu à un passu dinamica.
  10. T'emu un pienu nantu à un bastonu è cammini nantu à ellu. Studiamu i picculi musculi di u pede.