Cume bèviri l'acqua per perdiri pessimu?

Dieta nantu à l'acqua - ùn hè micca una stravaganza di fami, quandu avete bisognu solu di l'acqua. Questa dieta aiuta à purificà e tosini di u corpu è pudete manghjà diverse alimenti mentre perde u pesu. Hè assai impurtante per bebidere l'acqua appena à l'ora di u ghjornu appretjenu. A dieta di l'acqua hè stata efficace se u sapete per fà u pesu di l'acqua è quantu d'aghjunghje l'acqua per pèrdite pisu, è dinò cumplimente ancu tutti i reguli di nutrimentu.

Si pudetebbite beie l'acqua pudete aduprà u pene senza preoccupà per l'effettu di l'oghji, questu effetti hè chjamatu dopu à u ghjovanu famoso è hè chì dopu a fine di a dieta, u pesu di ritruvà torna torna à i figuri precedenti. A dieta nantu à l'acqua hè cunsiderata una purificazione, perchè stu effetti ùn si manifisteghja fermamente.

A nutrimenta curretta, cum'è l'acqua, aiuta à perditu di pisu. A mancanza di fluidu in u corpu envia un signalu à u core, chì hè sbagliatu per ellu, cum'è un sensu di famu. Sensibilizà incunificata, invece di ricuminà a mancanza di fluidu, manghja, è calori innevutate sò stati guariti in u corpu in a forma di grassu. Cusì, l'usu frekwenti di l'acqua pratica aiuta per incarnà u famu, hè questu da chì beie assai l'acqua per pèrdite pisu.

E règule di a dieta di l'acqua

Duranti a dieta, l'acqua devi esse ebbreada spessu è in piccule sips. Hè megliu di sceglie l'acqua minerale non carbonate, chì guarantisci a supply of valuable elements and minerals. Per accelerà u prucessu di pèrdite u pesu, hè megliu di bevitale acqua fresca, perchè u corpu devia usà calori più calori. In più di l'acqua, u tè d'arba, u tè verde è i ciciri di u cafè sò permessi.

I sperimenti anu stabilitu a normi, quantu l'acqua devia esse drunk un ghjornu. In regula, un minimu di 8 vetru di liquidu per ghjornu o 2 litri per un adulte hè ricunnisciutu. Per esse precisamente quantu quantità di litri di acqua sò necessarii pè u corpu durante u ghjornu, u pianu di u corpu si deve multiplicatu da 40. Per esempiu, un populu chì pesa 60 kg pò beere 2,400 m d'acqua per ghjornu o 2,4 litri d'acqua.

Vale di ricurdà chì ancu l'acqua piglia in quantità maiò pò causà danni à a salute. U bè acqua di l'acqua, più di 2 tazzi di un'altura, ponu esse riesciuti cunsiquenzi, cum'è a digestioni di mineralizazione di u corpu, diluzione di u sangue è un augmentu di a quantità, una diminuzione di a cuncintrazione di nutrienti chjave per u funziunamentu di u corpu. A persona pò principià a sentir fatigue, ceveddi, è ancu a perdita di a cuscenza, u core ùn hè micca avutu u tempu di pompà un aumentu volume di sangue. Ma a cunsiquenza più preziosa pò esse edema cerebrale, chì pò causà a morte.

Cumu puderebbe acqua per pèrdre pisu - 7 reguli

  1. Empràstenu a buccia in a mattina, a meza ora una prima di l'ochju. Pò esse un vetru d'acqua cù u zuccaru di limonu, stu zitellu stimula l'intestini è aiutà à purificà u corpu di toxine.
  2. In u ghjornu, aghjustemu à a stessa regula: per mezu di una ora prima di ogni manghjà uttene un vetru di acqua. Cusì, pudete smariscenze parchì l'estòmache, è prestu prestu à u pranzu è à a cena. Questu hè un metudu pruvatu cumu per bevande l'acqua per esercià pesu è per incaricà una fame.
  3. Oghje a mità di un vetru di liquidu à una ora è ura da dopu à un manghjà - aiutavà aiutà à evitari manofre di entre i manni principali.
  4. À a sera à 30 minuti prima di vagnari in duperu piglià un altru vetru di acqua. Cusì, l'acqua prumunturassi u corpu per u restu è a recuperazione.
  5. Hè bisognu di beie un pocu acqua per sempre chì ci hè un sensu di famu.
  6. Ùn vede micca u manciatu. Queste viziu preghjudiziu cuntribuisci à u fattu chì una persona ùn mastetta micca bè l 'alimentazione, è cusì, l'absorbe in quantità creciente. In cunseguenza, u corpu riceve più alimentariu di u so bisognu, chì guida à l'aumentu di pisu. Inoltre, u cunsumu di liquidu durante a pranzu porta a diluzione di u ghjocu gastru è pò disturbà a digestioni. Comu u risultatu, a flatulenza, l'inchiostru è u stinimentu pò esse appare.
  7. Aghjunghjite a quistione di ciò chì pudete manghjarà nantu à una dieta di acqua - qualcosa alimenta sana.

Cusì, a dieta debe cumprà a carica maglietta, u pesciu, i prudutti di lattichi, granuli sipurtatti, cereali, zuppi, piatti verdura, è frutti è ligumi freschi in moderazione. Evite di dolci, alimenti pesanti è grassi, molti salati minimi, salsicces e edili edificati. Hè desirabili à limità u salinu à u massimu, perchè u so inzuccaratu pò purtà à una retezioni d'acqua in u corpu, chì, à u passu, cuntribuisci à u crescita di pisu corpu.