Moda hairstyles primavera 2014

Cù l'iniziu di a primavera, ùn solu a sola natura si svilò, ma e donne literally come to life e svegliate dopu una longa hibernation. E, sicuru, a prima cosa chì vulete fà cù sè stessu hè di cambià. Qualchidunu di fà cumprà, l'altri partenze a so transformazione cù a creazione di una nova imaginella, à dì cun un haircut. Siccome a primavera hè digià in u minimu, suggerenu per sapè chì quellu di hairstyles primavera hè a più in moda in 2014.

Elegante haircuts di u 2014

A primavera più tardu ùn porta micca cambiamenti cardinale à a prugramma, perchè à a cima di pupulazione, stilla tena quads è fasgioli, in a versione classica è in altri manifestazioni più originali. U labbreice di primavera in più di moda in 2014 hè Bob-kare , perchè s'è vo vulete dramaticamente cambià a vostra imagina, ùn sò micca teme à pruvà, è certamenti farà un sensu veru trà i vostri parenti è l'amichi.

In u 2014, unu di i modi di haircuts primu fiori hè statu u pezzu di a pagina, chì ùn hè micca solu praticali, ma dinò à a donna un incantu. In a tendenza, i capelli di u ghjallu in l'interpretazione di e donne. Per esse più precisamente, a parte occipital è tempurali hè aggratu per un massimu, ma a zona parietale è e bangs sò allungati. Ma questa versione di u travagliu hè adattatu per più di e femini attivi chì preferenu sportiu. A strada, scaricamentu di a partitu timpurali divintò assai moda in u annu vinentu, è ùn importa quantu u trimestre hè: curtu, mediu o longu. Cantante Rihanna hà avutu tempu di pruvà una nova scomatura di moda, è, cum'è avemu vistu, si svolge fermu.

Parlendu di haircuts di moda per a primavera è estiu di u 2014, pudete sicurezza sicura chì i capelli longi hè una cumminazzioni di bellezza è feminità, un capeddu longu, cum'è sempre, hè à l'altizza di pupularità.

Finalmente, vogliu aghjunghje l'elegitu un capelli di pelle, ùn ne scurdate di truvà un bonu maestru, à quale pudete aghjà à a vostra nova imagina. È ricurdativi chì ancu u modellu di più di moda pudete spota qualchì cosa si ùn fate micca u vostru tipu di facci.