Magazine di moda 2013

U sweater com'è un articulu di vestitura hè cunnisciutu à l'umanità da u mumentu anticu, ma per un longu tempu era cunzidiratu un attributu di i strati inferiori. I meriti di i ghjuvelli fùbbenu apprizzati solu à u principiu di u seculu passatu, quandu s'hè firmatu à a moda. In u invernu, in u clima fretu, hè quellu chì dà cunsulazione, calidez è cunsulazione. Fortunatamente, i diseggiani creanu mudelli di bracciale di bracciale di calzini calzini è di ghjuvelli, perchè ùn sò micca solu chjode in una frigidu ghjacciata, ma ancu di decorarli, completendu l'imaghjini. A strada, i ghjuvelli di moda in a tempesta di l'oghje u tempu d'inguernu 2013 pò esse disprezzatu cum'è un vestitu informale, è ancu cum'è un vestitiu di cummerciale o un vestitu di noite.

Maghi di moda in ghjuvelli 2013

I mudelli populi di a nova stagione siate assai feminili. A maiò parte di i mudelli di moda di i ghjuvelli di u donne 2013 hà qualchì volta apprette a figura, salizzendu a so dignità. I mudelli longu sò ancu in moda, ma i so stylists riconnenu cumminà cun jeans stati o ghjiorri. In ogni casu, i mudelli ristretti in collezzione di vestiti di moda di ghjuvelli di moda per l'invernu 2013 sò sempri assai più grande.

  1. Un tissutu longu. In a tempesta di l'oghje u tempu d'inguernu 2013, i ghjuvelli curati ùn sò micca in a tendenza è in u mondu podi sò i tunizii, cardigans, vestiti-sweaters cun stampi geomtrici, etichi, fiurali è animali sò assai rapprisintati. Stee jeans, ghjira, stiglii straggiati o leggings se cumplementari l'imagine per i ghjorni friddi.
  2. Magazine volumetric femminile. In questa stagione, i ghjerani liberi cù un tagliu dilate appenditu in a parti sottucutata siguendu pertinenti. In u cuncepimentu di V, "sottu a gola" è u collu "Schalke". L'ultima non solu dà u sweater di più u più voluminu, ma s'era incaricatu i cagiunati di a figura.
  3. Saldatura bianca. In i catwalks sò una varietà di ghjuvelli di moda di u staggione 2013. Questi mudelli sò principarmenti ghjuvelli longu, chì si cunghjunghjenu cù un fianu strettu è calmu. Sweaters manuale o macchina in staghjoni nantu à a staghjoni attuale - questu hè acquistendu in u moi "bull's-eye" di u mira di moda. I sweaters muderni di più in 2013 - cun un culore asimmetricu.
  4. Bolero. Stu mudellu hè in u piccu di pupularità. Hè assai piacevule à e donne cummirciali è per i travagli d'office. Bolero perfezeghja perfezioni cù vestiti cummirciali, faldi, ghjiorri è blomichi stretchi.

Egliati di moda di ghjuvelli

U spettru di culore di sta stagione diferene in a so varietà. I culori classici sò sempre sempre rilevanti, è sta stagione ùn hè micca una eccessione: bianchi, neri, marroni, sucizzii grisdi parianu assai stylish. In u 2013 tempudu di l'oghje, i ghjuvelli di verde, brique, aranciu, borgoña, turchese è blu, i culori diventanu popular, chì tocca à particularmente per i mudelli corto. In moda è culori di pasticceria sulezii cut free. I donne sò e ghjuvelli adattati ghjovani blu, rosa o gialli.

Acabat e materie

In u decoru, i ghjuvelli di moda di a stagione 2013 ùn sò micca limitati in alcuna manera: perle, perli, struttura, ricami, stracciati di punta - tuttu questu hè attuale è eleganti. Spiegati i ghjuvelli sò decorati cù arcingi femminili, cordone, buttetti eleganti, strisce, pietre, pelle. Cintra pò esse rializatu da un cinturallu cù un corpu interessanti. Fringerie, pinneddi è raghi di parechji materiali sò decurati da cù ghjuvelli in etno-style.

Molti disinfettori, chì gravitate versu u minimalismu, anu u ghjocu abbandunatu, facennu scelte in favore di un finisimu interessanti di costi, riccu materiali è cutie inusual. Ssu camisera pò esse supplimentata efficacevule cù grasse o pugnoli.

In quantu à i materii, i più muderni sò tessuti naturali: articuli, articuli, cuttuni, cachemire. Sti materiate si mantenenu perfetta à u calore, ùn fate micca allergià è ùn dà u sudore di a pelle. Bolero è cardigans pò esse fattu di velvete, lace è guipure. Ma i pichju di corbuli è cimi tutte solu i pruduttivi uninhibited women.