Calogero - pianta è cura

Quessi sò assai cumuni fiori chì ci sò omi o dislike. Ùn abbandunenu nuddu indifferenti. À a vista di u lettu di lignu di a marigold, unipochi ammiraghjanu i so culori brillanti, mentri àutri ricordanu un aroma propriu spicchiu è specifica. Hè l'oliu hè spessu u principal mutivu per i giardinari, perchè l'insecto è parechji pesti prefè per svià e piante, cusì simplificà l'assistenza di u giardinu è i canteri di fiori. Inoltre, cunfittura di pianoforte in terra, distrugge l'estivi di l'abitanti di regnu frequente, perchè e sti fiori sò resistenti à a sequenza. Ancu una settimana dopu à l'ultimi regoli, si piglianu a fioritura.

Plantamentu di calendula

In i nostri latitudini sò prupositu trè tippi principari di calendula: ertu, finamente finitu è ​​rifiutu.

Queste i pianti sò annuali è perenniu, ma i ghjardinari domestici si prefettenu cultivà e calendole di e soiu annu. Hè assai semprici è ùn deve esse tandu assai tempu. A maiò grandi dignità di sti fiori hè chì a pianta è cura di i calendoli ùn hè micca un prublema dilettante. Hè abbastanza per sown seeds, many times to water - è tutti! Sicura chì, in più di regià i calogari, scuzzulate ùn serà micca superfluvule, ma senza sti fiori ci pò curate in modu indipendenti.

I calchissesi sò piantatu cù e piante da e piante. Cù a piantana vi hà da toccu, perchè u prucessu debite comenzà in u feraghju. Prima, i calendoli sò stati in caseddi, è in u ghjugnu sò traspurtati in u locu. Fà più faciule in maghju, quandu u spaziu hè calatu, simu immediatamente a simenza in a terra. Un sulellu scardu hè applicatu à a pignata, u pianu hè regratu assai, è poi a simina si sò. U numaru di sardegna ùn importa micca: u più d'elli, u più grande è più grande di u cuddaru, è se tali opzione ùn hè micca cunvene per voi, pudete sempre transplantà rivolti superfluous. Dopu chì questu, i surdati sò chini di terra. Pudete l'acqua di i sulcenti novu.

Dopu dui o trè simani, puderete osservà i primi corruzioni, è in dui settimuli u cuddaru serà spuggliu cù fiori brillani è belli.

Certi urtulani, prima di cultivà uni marigoldi, fertilizanu u tarritoriu. Eccu micca necessariu, ma i pianti, sicuru, saranu sempri crescente. Se vi interessate in ciò chì pà nutriscia di u marigoldi chì anu cultivatu, uttene un fertilizante inorganicu chì prumove a fioritura.

Quandu i caldecippani fiurinu è e so fiora sfracciari dinò, ùn si micca scurdate di scuntrarete e so fugliale di sti fiori in u novu annu per a simfina nantu à i cantiere.

Tips Tips

Comu cumu hè chjamatu sopra, i giovane anu un sapori forte è specificu. Sì ùn ùn appartene à u numeru di i so aderbuli, in una residenza d'estiu un lettu à fugliale o un lettu cù questi piani hè megliu cundottu da a casa, arbors e banche - in generale, da i piazze induve spornate u tempu.

Hè nutate chì l'arzu hè u solu inunazione di questi colori, è ancu questu hè u parente. Ma hà assai avatati. U primu, i pesti di i calanni ùn anu micca moltu, è elli stessu pruteggiri i culturi di verdura è di fiori da malati. In ogni modu, succè chì i calde è soffrenu una perna negra, ma spraying cun una solu risicuta di u permanganatu di potassiu è e so pasturizazioni prima di i fungicidi di stu flicassu allele. Se a densità di u lettu di lignu permette, averà i pusteri in i palletti affacati da esse chjappu in modu chì l'altri fruttu ùn anu micca infettatu.

Ci hè questi d'infizziamentu di marmellati cù aricchi aridi , fogliu biancu eccu, caracili, babbi . Hè megliu per coglie pesti enormi cù e ciuci. Allora, a mità di patata o una pumu, hà partutu per a notte prublema vicinu à u clover, sarà literalmente cuparti di babbalu è babbi in a mattina. Ùn avete da esse chjappà. Ma a mosca avarà da esse spulatu cù pesticidi.