Jeans per pienu

Jeans sò longu addiventanu un vistitu universale. Sò stati minti di tutti, anche à l'età, u sessu è u stilu in ropa. Invece ancu chì u vestitu chjappu hè spessu cunzatu cum'è una vestita chicca, cù a scelta bona, i jeans per i chjapputi chjappi puderebbenu diprezzallu è foglie un pocu di lotteri.

Quali jeans à selezziunate una picciuttedda cumpleta?

U primu regula per escogerà i jeans di donna per u cumplettu - sceglite u mudellu ch'ellu duverebbe bisognu in quantità. U pantaloni di un tene più chjude, cumpratu cum'è un incitantu à perditu di pisu, ghjucanu cun voi un bellu bellu: in visualmente in eli pare manchje più massiu di quellu chì hè veramente. Inoltri, i jeans sò unipochi più grande di ciò chì voi bisognu. E solu i pantalon, selezziunate bè, hà ammucciate i più di più è fà facili.

I mudelli cù un inseme in i malati ùn sò micca cunsigliati per i bughjone cù l'excevate pesu, postu chì u ventu è i marghjulini in quessi jeans sò stati pusuti è bè nantu à a cintina, chì pò piglià l'ochju. Biòggicu, e zitelli di formi grandi si trovani jeans à a cintura: stinzanu l'stomacu, è creanu a linia necessaria in a parti più finita di u corpu.

Sè sceltu jeans per i cosci, è prestu attente à i sacchetti in u spalle di i pantaloni. Ci hè una regula di a moda: e più chjucu, i più più visibili i pop. Ùn vi scurdate micca.

Parrannu di l'stile, deve esse nutatu chì i straggi di li jeans-skinny ùn sò micca stati nantu à i so maghi. Forma ideale per e donne di una grande cunfigurazione serà ghjustu jeans o ghjerchjata in ghjinochju. Da i fiori hè megliu dà preferenza à i scuri: blu scuro, verde esmeralda, nìvuru, prugna. U tela ùn deve micca brillatu, postu chì u gloss accumetà volumi innecessarii.

Cù à chì portanu i jeans à a piena nera?

A cumpagnia principali in a selezzione di kitemi cù jeans - a creazione di linii vertichi, forme visualmente a figura. Per quessa, camicie adattati di cutte simplici, capelli, cardigans e chiste, cù ghjuvelli cù un patcu verticale. Hè preferibile ancu di sceglie u calzariu in u taleddu, chì visualmente estende a peri.