Chì pò esse un figliolu in 10 mesi?

Sembe chì assai ricerche hà purtatu a vostra amata pezzu di l'uspitalu - è avà avà u so primu anniversariu in parechji mesi. Di sicuru, i genitori cuinzute si sà interesatu à ciò chì u so ziteddu pò fà in 10 mesi è se ogni cosa hè bella cun ellu. Dopu tuttu, hè u primu anni di vita chì hè impurtante per u sviluppu fisicu è fisicu di u zitellu.

E cumpitenzi più impurtanti per questa età

Duranti stu pirìudu, u to figliolu più attivamente aprende di un u mondu interessante è misteriosu in u circondu, cusì u numeore di capacità di muturità hà maghjandatu aumenta, è u sviluppu di intelligenza va à un novu nivellu. Allora pensate chì u zitellu deve esse capace di fà 10 mesi:

Sì sì u principale di una ghjuvanetta o un zitellu curioso, site prubabilmente orgogliu di ciò chì u vostru figliolu pò fà in 10 mesi. U caprettu ùn vole di vede cum'è un adultu, cusì vogliu copying your facial expressions and gestures. À questa età, i ghjoculi di rolli più simplici sò cunziddi chì sò a norma: un zitellu alimenta un panchju o un osso di peluche, frungi l'astaghju sottu l'acqua, presioni buttuna in ghjucate, culpisce u tamburinu, etc.

Hè assai impurtante di seguità di ciò chì u zitellu pò fà in 10 mesi, nò è chjesa o un picculu rapprisentativu di un sessu forte. Tandu sempre unclench his fingers: Ùn aghju micca fà piglià è fàtela in a bocca, ma dopu quella solu. In l'absenza di sta scundenza, hè megliu cunsultà un neurologistu. Quarchi volta una pepite durante un ghjocu pò ralegra sottu à u nasu: questu hè normale.

Spessu in i zitelli à questa età pare una attività preferita. Dunque, in i cunversazione di e mamma anche di discussione ciò chì u zitellu pò fà in 10 mesi, intesu spessu chì u zitellu vole à ballà à a musica, scrive, cullate una piramide, sceglie u corpu o scumpete un libru. In micca casu limite l'attività - è puderà sviluppà una persona armosa felice cù un pensamentu sviluppatu. In spessu, un zitellu di sta età li piace à l'indipindenza pour buttoni, frutte, cereali, perle d'un cuntinuu à l'altru (ma ùn scurdate di vede chì ùn ci tira micca in a so bocca), è ancu ghjucate i capelli di ghjucari cù rimi in pastore.