Scarlett Johansson hè preoccupatu di prublemi di gènere è a so futura figlia

L'attravers de Hollywood Scarlett Johansson hè cunnisciuta per i so emanaldazioni in u publicu. Tutti simule sempre ricorda è cita u discorsu di l'ultimu annu nantu à a Marisa di a Marcha in a capitale di i Stati Uniti. Questa ora, l'attrìghjia realizata in Los Angeles è i reportisti occidentali torna analizà l'analisi di i quotes di u so discorsu nantu à i principii di l'ugualità.

Johansson s'hè ricurdatu di a ceremone di u Globu d'Urra, à quale parechji sò in u celu in u sustegnu di e vittimi di l'intimità sessuale:

"Sò orgogliu di esse un rappresentativu di l'organizzazione Time's Up, induve i più grossi e determinate donne chjappu, inspirati da una idea cumuna. Ci ponu u spalle à l'ombra, è puderebbe imparà assai.

L'attrì ella era indigna di u cumpurtamentu di l'olandesi, chì anu privileghuli è a so autorità in relazione à i difendizzioni:

"Inghjùliu. Ma micca solu storii nantu à e donne chì anu influinatu di cumpurtamentu i obscenu è di attitudini in cunfurmazioni. Questa furia cunfundita cun sensu di culpabili è di tristezza. Riturnà à u passatu, mi ricordate à l'età di 19 anni, una ghjovana, inde indefensa è senza novità chì ùn cunnosci micca u valore di l'autoestimu è ùn hà micca amparatu à dì "nè". Parechji omi utilizonu questu. Aviu avutu a teni una rilazioni, sia pirsie è prufessiunale, è, sensu di a pressione, spessu pretendenu ch'ellu hè fidanzatu è senza sapè. Questa suppressione di u stessu "I", un accontulu custanti, pare chì hè ghjustu à l'ora, eventualmente si ponu sentenu umiliatu è insignificante. I, cum'è parechje donne chjapputu da e regule, crede chì si trovani cunfosioni à a situazione currente ".

Per via di u futuru di i nostri figlioli

Johansson hà avè partitu a so preoccupazione di u futuru di a so figliola, chì sarà dunqua in u mondu volatile:

"Avemu bisognu di avanzà. Per via di u futuru, per una gràzia di un mondu in quale aghju pacatu per a mo figliola. E pùtru, perch'ellu ùn hà micca urdinatu per esse in a furia di e norme è stereotypichi stabiliti da a società, à quale a donna deve cuntribuisce. Con ellu hè u tempu d'attaccà! L'equità di género ùn hè micca stata separata da noi, duvemu a so rispunsevule per i nostri azzioni. È deve insegni a generazione futura per sustene i so diritti è a pusizione persunale. E mi, a su turnu, prumittimu à me stessu ch'e devu aprender à rispettu mi sentimenti è confiare in elli. Aghju scurdatu assai è digià pirdunassi per ciò ch'e aghju avutu, umiliatu, debbule è rotolatu bè, sintimu utilizatu. Credu chì u nostru muvimentu traseru a sucità à i principii di l'ugualità, chì sarà eventualmente una parte di noi.

"Purtate a mio badge"

Inoltre, l'attrìlla dissi ca, per via di i scandali chì circundanu l'abusu sessuale, hà cuminciatu à pensà più nantu à ciò chì passa in u nostru munnu:

"Cumu avemu vinutu à questu? Ùn capì micca cumu chì una persona chì ferma oghje à u persequitè sessuale in questu pezzu senza parò in difesa. "
Leghje ancu

L'attrista hà simpricimenti à u scandalu chì eru fattu l'attuali James Franco. Ghjè vinutu à a ceremonia "Golden Globe" in u biancu, è cù una badge di Time's Up, è uni pochi ghjorni dopu fù accusatu d'accusamentu sessuale. Scarlett Johansson disse cun u surrisu:

"Sì, per via, vogliu a mo regnanti!