Justin Timberlake hà violatu a liggi à l'istazione di u votu

L'attu mentu cunsideratu di Justin Timberek hè a causa di l'scandalu. L'attore primu ghjunghja à l'stazzione di votatura per tick off the ballot in fronte di u so candidatu presidenziale, è filmeghja ciò chì succidia in u telefunu, chì hè interdetti da a liggi.

Campagna Selfi

Dopu à u travagliu, Justin Timberlake, cum'è parechji altri Stati Uniti, decide di utilizà u so drittu à votu in l'elezzione presidenziale di l'US, chì accumenza u 8 di nuvembre, à una ora di X. U luni, l'attore turcava à u so nativu di u Tennessee è andò in l'ora di u votore.

Uni pochi ora dopu, è in a storia di Instagram di 35 anni apparentivanu selfie vicinu à u terminal di a votante, chì accumpenu i cumandamenti di Justin:

"Ehi! Voi! Sì, sì! Solu scappatu di Los Angeles à Memphis per dà u mio votu! Ùn ci hè scusa per ùn andà à u situ! A vota iniziale si pò esse in a vostra cità! Vota, se ùn pò micca vene u 8 di Novembre! Sceglite cun vuci! Se ùn avete micca, ùn pudemu micca esse intesu! Andate è votu ".

U so indirizzu à i fanni Timberlake pubblicatu da i motivi più belli, ma s'ellu hà scurdatu chì hè pruibitu di piglià ritratti è fà vidiri in stazioni di u votu. Per un such cantante hà fattu una fine di $ 50 o 30 ghjorni in prigiò.

Leghje ancu

Indulgenza per a stella

Ancu Justin agla annunziate per rinfurzà una photo componente da a pagina, l'autori di Tennessee hè statu infurmatu ancu di a violazione. Obviousmenti, ci sò assai admirenti trà i capi di a creatività di l'artistu populari, postu chì sicondu l'infurmazioni ufficiali, ùn esse micca esse investigati à u Signore Timberlake. Lucky Lucky!