Anghjulu di roghjunu cù e so mani

I angeli corsi sò una di i decorazioni di l'arbureti di Christmas. Puderanu di carta , sentu , lametta, legnu è ancu u metalu. E noi in a nostra classa maestru suggerenu à fà cuscuglià un ànghjulu cù i vostri mani, da un tela cun l'aiutu di mudelli unpretentiosi. U fotobombi hè cusì simplice chì pudete offerte à i vostri figlioli per intervene à creà una moita òpira. Semu sicuru chì l'ànghjulu chì sarà da zitelli saldutà u so ghjocu favoritu. Cusì, avemu a travaglià!

Avemu bisognu:

  1. Fà un angelo di u teatru accumenza cù a so testa. Tagliatu un cuzzu biancu da a robba, scumpigghja in a circunfazione, fate l'imbottitura di sintepon o di cuttuni è piglià u filu. Avete avè una bola. Cola à u capu u capeddu di una puce bianca, chì u zitellu ùn hè più ghjucatu. Sì ùn avete micca unu, utilizate un filatu di culore adattatu, cusì à a testa. Dopu quellu, disgraziatu u rè di l'anghjulu cù un penne di feltre.
  2. Tagliatu un grande rectangulu da u lacciu è dui petite chjucchi. U big tratta serve à u vultu è u vestitu, è l'altri dui, rispettabili, cù armati è manichi. Cogliate ogni parte à meza, è cusì cusì è svolge in u frontudu. Amparemu cun noi. Pigliate e duie parte è cose à circà a circunfazione, senza cose u to pirtusu stessu trà elli. Passa un filu finu per i manichi.
  3. Hè u tempu di cumincià à assembramentari l'articuli di l'ànghjulu di u teatru. Prima, mette a testa in u collu di u vestitu è ​​ghjuchjardu strettu cù filamenti. Sì avete a vulete chjappà un ànghjulu, stende l'agulla tramiti u vestitu è ​​a testa per piglià u filu in a parti occipital. Mida a durata di a sospensjoni è torna torna a pinnuluni in a testa. Dopu questu, aghjunghje l'anghjulu di u manicu, cù u ghjornu à u collu. Ogni cunfine di u filatu chì siparanu da e manichi, ghiacciate, sguassate l'excedente di filu. U gustu fattu di l'artu hè fattu un ànghjulu squeezes u so mani. Per fà amparà u filatu, cusì cunduzzu o manghjate o l'usu cola.
  4. Avà nantu à cumu fà un anghjulu fora di un tela di halos. Pudete utilizà a retama di u filu, decurbitore cun una "ciumi" d'oratu. Sì avete a manu una documenti perdi identitari, persone nantu à u so filatu. Dà à u filu un cercolu stampatu è guariscenza nantu à a cugliera di l'angelu. Se u filu hè pisanti, fate un supportu supplementu da u spinu di a testa.
  5. U nostru anghjulu necessite l'ale, per ellu hè megliu utilizà u cordone. Trimate a striscia, dàchju à mezu è stitch it in u centru. In una manera simili, cusì u sicondu wing. Quandu e dui parte sò pronte, aghjunghje à unu, è cusì cusì à a volta di l'angelu.
  6. In questu, infatti, a classa maestra cumminata, è avà sapè à fà un anghjulu fora di u tecido per aduttà a casa. Tali articuli boniali ponu rimpiazzà i ghjoculi usi di fur-tree.

Per creà l'angeli, ùn avete bisognu di emprure materiali exclusivamente bianchi. Tissue pupae in vestiti culurite sò assai impressiuni. E se si u zitellu ùn avè micca accunsentutu dopu à l'annu per annunzià cù l'angeli? In questu casu, ricumandemu di costura una cosa sìmula per l'articulu. Rete cù u cotonu è cose un hem. Allora cusì a "pouch" resultante à a testa (sottu u vestitu, sicuru). Questa parte serve cum'è un sustegnu, chì facenu pussibile posà a pupa in una pusizione horizontali. Ma a string-suspension - massa. Pudete esse cutatu o purtatu in u craft through the head.