Cone in u pettu di e donne

Oghji, parechji patologii di glànduli mamarii in i donne ùn sò micca spite. Oghje ghjornu, questa problema hè affruntata da i ghjovani ghjurnati chì anu accadutu à a fase di pubertà. Spessu, cun palpation è un scrutinemu tutale di u so bòte , un rappresentante di u sessu ghjuratu pò avè un altru, o densificazione.

Sta situazione, com'è regula, pruvucarà una gran ansietà è ancu u panicu, ma in rialità, sta viulenza ùn hè micca sempre un signu di malatie periculosi. In questu articulu avemu avertitu per chì un altru in u pettu di e donne pò appare, è in quale situazione hè necessariu di cunsultà u duttore.

Perchè in a glutiana di u pezzu, a zitella ponnu furmintà?

Di genere, tali furmulari in i glànduli mamari sò causati da i motivi siguenti:

  1. À qualchi parte di ghjocà, a situazione pò esse cunnessi cù u cambiamentu naturale di un fondo hormonal in cunnessione cù l'avvicinamentu di u ciculu menstru à u mumentu. Per questa causa, prima di l'iniziu di a menstruazione, una donna hà rinviatu i so petti , è un cunceta densu si figura in ella. Cù l'iniziu di l'hemorrullamentu menstruali, i glanduli mamari volenu à turnà addiventanu, è i picculi fucili in elli dissolve. Sta cundizzioni hè assicurata naturali, è ùn ne micca bisognu di intervenzione medica.
  2. Inoltre, in certi casi, a causa di u scumpientu hormonal è a furmazione di u fucile in u pettu hè a recepzione di certi medicazione.
  3. Spécialmente, u ponto in u pettu pò esse truvatu in a mamma ameglie. Duranti stu piriu, u pettu pò fassi sèmpreziu assai inflamati a causa di l'infezzione in i pezzulli, l'ipotermia, cù un bra improperu è altre fattore esterni. Inoltre, a tacchìa spessu prduzesi cunsati in u poghju per l'obstruccione di i lettini. In questa situazione, una ghjovana mamma hà da quì, dopu avè alimentatu u zitellu, decanu ogni casata finu à ch'ella hè stata devastata, per chì u latti ùn stagnate. Se ci hè un prucessu inflamatoriu, hè necessariu di cunsultà u duttore è prescriva i medicazioni adequati appruvati durante a piccula.
  4. Sì u bagnu in i glanduli torcacali di e donne hè duverevule quandu u pressu è, inolté, hè mobile, probabbilmente, hè una quistione di quistu. In certi casi, sta cundizione pò esse accumpagnata da l'apparizione di u traslateddi trasparenti da u caprettu.
  5. Inoltre, a trombophlebitis, chì hè, a furmazione di coulamenti di sangu in a vina di u pettu, pò esse a causa di un tali disordanu. In questu casu, a temperatura di u corpu generalmente hè risita, è a pelle sbigliate in u locu di l'aspettu di a cumpattazione.
  6. Infine, a causa più periculosa di questa cundizione pò esse a malatia oncologica di u casgili glandula. Paga attente assai à a vostra salute, se u lump formatu in u vostru pettu hè immobbilu, è almenu certi volte ci sò cascati da u pezzu.

In casu chè una viulenza si trovi, hè necessariu di cunsigliu immediatamenti un duttore, salvu u casu quandu l'educazione pare avete ogni mese, sparisce immedaneamente cù l'iniziu di una altre menstratura è cusì ùn vi moltu micca in alcuna manera. In tutti l'altri situazioni, a cunnutta in u pettu di e donne precisa un trattamentu obligatoriu sottu a tutela di un medico, perchè pudete indicà a prisenza di i malatie serii.