Conan Doyle è Benedittu Cumberbatch associate l'attenza di u parenti?

Vulete - criunu o micca - ma resultò chì u famusu interprete di u rolu di Sherlock Holmes in a televisione britannica è u creatore di u famusu patronu di detective cunnessa a relazione sangue! I Científici anu detti rializazioni seria è determinate chì l'actor Benedict Cumberbatch è u scrittore Conan Doyle anu un ancestru cumuni. U scupertu in scuperta, ùn hè micca?

Per truvà sta persona misteriosa, u scientificu hà avutu a fari un viaghju à u distante seculu XVII. Hè in questa ora chì ci hà vicinu un certu Duca di Lancaster John Gontsky, chì era u figliolu di u Re III d'Eduardu.

Sir John separa da l'attista inglesa di talentu 17 generazioni di discendenti. Cusì, hè chì a stella di i film "Doctor Strange" è "Playing in imitation" hà trà i so parenti distanti ùn solu un scrittore di genius, ma ancu di reale. Allura, per quessa chì l'attore ci cundiscenu cusì cunvucallu persona di Shakespeare in u palcuscenicu? A voce di sangue, altrimenti micca ...

Sherlock puderia ùn esse micca

À pocu à l'estremu di a longa a 4azione di l'avventu di u detective talentu è u so amicu Dr. Watson, unu di i scrittori di u prughjettu hà dichjaratu chì hà assai dubbite di Benoît.

Leghje ancu

U gruppu cinematograficu ùn hà micca piace l'apparenza di l'attore, ùn pareva micca persone sexy. In particulare u negativu, i creatori di "Sherlock" sò attuned à ... Cumberbatch's nose! Tuttavia, hè vale degnu di u futuru Sherlock per abrir u rolu è utter un paru di frasi da u monologu, cum'è i dudati scumpressanu da elli.