Emma Watson rissi tutti chiddi chì u criticò per u sô pezzu nettu

A più parte recentemente, tutti l'ammirazione di u talentu di l'attrice di 26 anni Emma Watson, chì era riurdata da parechji di i pittura nantu à Harry Potter, puderia divertezza a so photo session in a Vanity Fair. I ritratti cù l'attrìghjine era inesperu, un pocu pruvucatori è trittu. Sembe ch'ellu hè sempre necessariu, ma i feministi, chì Watson accunsente assai attivamente, si hè stata pronta per questu.

Emma Watson nantu à a porta di a Fiera di Vanità

L'Internet "splende" da u ritrattu di Emma

Ùn hè micca sicretu chì l'attraversata britannica Watson raramente permette di mostra nantu à a scatula o in magazines parte nudi di u corpu. U ritrattu in u glossu di Vanity Fair hà apertuportatu u sventu di Emma, ​​è un ghjente cheia di maligni ci eranu nantu à l'attrenda cù cursi. Eccu alcuni qualchì riunione pudete truvà nantu à Internet: "U mo Diu, è questu hè a nostra feminista creata? Cumu possu turnà da questu quì è dimustrà tutti a pettu? "," Ùn aghju micca intesu qualcosa ... Ma chì pensa à l'appagiazioni di Emma à e femine nantu à u feminismu? Ùn ci hè più cun noi? "," Riversete u so vulete esse feminista - vocabuli chjucchi, è a vuluntà di mostra tutti i so pani vinnutu ", etc.

Era questa foto di l'attrìzia chì ùn suitia micca feminista
Leghje ancu

Emma spiegò u so postu

Dopu chì u scandalu hè principiu di flare up, Watson hà decisu di portà una certa clarità à a situazione. In a so ultima entrevista per Reuters, l'attrìccia dissi sti paroli:

"In generale, sta situazione sana quantu à a mo travagliu cù Vanity Fair sorprese maiò. Pensu chì a sucità cume chì u feminismu hè, ma turnate chì ùn hè micca. Aghju sempre urdinatu à e zitelli di disposti di u corpu è a vita solu in a manera di vulemu. Hè assai impurtante chì e donne anu l'oportunità di sceglie! E avà sò l'impegnu chì u feminismu per parechje hè un tipu di bastone chì pò esse battutu da "culpabili" di e donne, pruvatu di sparà in un kind of framework incomprensibile. U feminismu hè sempri assuciatu à a libertà. Ùn aghju micca ciò chì u me pettu hè tuttu. Questu hè cunvistutu è scuraggiante. "
Emma spiegà u feminismu