Prugettu ambiciosa di DiCaprio per ghjucà i capi di a Federazione Russa

Di Leonardo DiCaprio in i circles cinematografici hè cunsideratu un omu di genius è crazy à u stessu tempu, bello è repulsivu à e zitelli, hè difficiule di capiscenu à a fine. In a vita verita, l'atturale prova di vede più simplice, ma u rolu chjese stessu hè assai cumplicatu è ambicu.

Natu in i Stati Uniti, porta di sangue Italianu è Germanu, ma u so avettu è l'avutru Elena Smirnova, chì vènenu da a Russia, meritanu una attenzione particulari.

Pudete, per quessa, Leonardo hà senti a necessità di parte di parte à l'almenu in u cine à i so antenati, per vultà à e radici a toccu l'anima russa.

Call of ancestors or a realizazione di talentu?

L'attore di Hollywoodi disse à i rappresentanti di a publicazione Internet d'Internet Welt am Sonntag chì vole vene u rolu di u presidente di a Federazione Russa V.V. Putin.

Leghje ancu

Vulturi repetitu di u Golden Globe Award è un nomine infinitu per l'appiccicò l'Oscar cunzidira u leader Russu assai, assai, assai interessanti. Di Leonardo DiCaprio hà fattu quessa cunclusione dopu una reunione persunale cù V.Putin in 2010. U dialogu entre l'estrema di filmi è Putin, u primu ministru, si tenia in una atmosfera tranquillua, l'interlucutori discututu micca a pulitica, ma a prutezzione di i tigri.

DiCaprio uniu à u postu chì issa pochi pelle sò stati filmati nantu à a Russia è l'auditu in massa serà interesatu à vedere nantu à u filmu di scena di Lenin o di Grigory Rasputin. In a so opara, in a storia di Russia, ci sò parechje stati interessanti, micca peghju di Shakespeare, è ellu hè prontu à piglià u rolu di u capu russiu.

Leonardo hà una decisiva ceremonia d'agenzia Oscar prumessu per ellu. E vogliu nutà chì invechje di e premiu, ogni so roles hè talentu, carismàticu è in a so manera brillanti.