I critichi mitài di i pòpuli di u mondu oghje è micca pocu

In u mondu ci hè un gran numaru di miti in quale chì parechji sani ghjucanu un rolu impurtante. Ùn avete micca a cunferma scientifica, ma i novi rapporti rigularmente chì, in parechji parte di u mondu, anu vistu entizzioni chì ùn sò micca cum'è animali è l'omu ordinali.

I critichi mitài di i pòpuli di u mondu

Ci sò assai leggendi chì dicenu di munàstici mitichi, animali è essenze misteriosi. Certi sò cumparanu similitudu cù animali reale è ancu di l'omu, mentri àutri fôru attraenti i porsi di e persone chì vive in tempi diffirenti. In ogni cuntinente ci sò legends, in quale unicu animali miticu è criaturi cun l'associu cù u folkloru locu participanu.

Cridenzi mitichi slavi

I le legends chì svilupparu in u tempu di i slaves antichi sò familiarizati à parechji, perchè sò furmatu a basa per i contatti differenti. I so esseri di a mitulugia slava ciiscenu signali impurtanti di quellu tempu. Parechji foru era rispittuatu da i nostri babbi.

  1. Kikimora . Unu di i figuri più controvertiti di a mitulugia slava, cum'è ci sò assai leggeri contradictori. Ricercianu kikimoru a creazione energètica, chì hè senza mana, è a capacità di influenzà u mondu fisicu.
  2. Leshy . Scrivite i criaturi mìtici, un ponu micca sottumessi u patrone di u boscu, chì hè a rappurtanza terri di Veles. Ogni fureste possa u so propiu Leshy , chì vigore l'ordine è u mantenimentu di l'armunia in l'ecosistema.
  3. Acqua . U pruprietariu di i reservorii, chì ùn hè micca un carattaru solu. A so cumpagnia hè di cuntrullà l'ecunumismu fugliu.

I Centri mitichi di a Grecia antica

I più famusi è interessanti sò u mitu di a Grecia Antica, chì sò chjete di i dii, e diverse eroe è essenzii, duv'elli boni è dolci. Tanti greci mitichi grezii addiventanu caratteri di diverse stori moderni.

  1. Gorgone . Trè muntagnoli di mari, di i quali a più famosa hè a Medusa Gorgone. Anu avutu un apparenza incredibile: inveci di scale di culore, alpi è serpenti invece di capelli.
  2. Chimera . Ùn pudete micca imagine a criatura mitica di a Grezia senza stu caratteru, chì avia trè capelli: un leone, capri è serpenti. A Chimera respira u focu, chì cresce tuttu in u so viaghju. Fu ammazzata di Bellerophon.
  3. Pegasus . U cavallu cù l'ale fù trà u corpu di a Medusa di morte di a Gorgona. Era scarnate, ma Bellerophon hà sappiutu di saddellu, è in u futuru Pegasus hè unu di i cavalli di Eos.

L'animali miticu in a mitulugia scandinava

A mitulugia di l'antichi Scandinavi hè parte di a storia antica alemana. Molti entità sò distinti da u so grandezza è di a sangu. L'animali miticu più famusi:

  1. Yermongand . Una grossa serpente, simbulizante a bughjura è a distruzzioni. Natu da u diu Loki è a giantess Angrbod.
  2. Fenrir . Un lupu gigante, nascitu di i stessi genitori Ermungand. I prufeti hà previstu chì prima di a fine di u mondu Fenrir s'inspireranu à u soli è Odin, ma u so figliu u puderebbenu mene u so bocca aperta.
  3. Garm . Un cani ridisanu chì hà quattru ochji. A so cumpagnia principali hè di prutezzione di u mondu di i morti. Questu hè u terzu monasteru di Angbodoy è Loki. U so aullu tistimunianza à a venuta da u fini di u mondu .

Criaturi mitulani inglese

E diversità essenziali, chì, secondu i leggende in a tempi antichi abbitati u territoriu di l'Inghilterra, sò trà i più famusi in u mondu mudernu. Eranu eroesi di cartelli è film.

  1. Dragon . Sicondu i mitu, i dragoni si sò stati attaccati à steole l'oru è stacking in pilastri, nantu à quale più tardi dorminu. Ci hè ancu u mondu boni è u malvaghji alatu. Questu hè unu di i caratteri più pupulari.
  2. Gnome . I principali inimichi di i dragoni chì stanu in i ziegli. Sti criaturi mitichi sò cunsiderati cum'è l'spiriti di a terra è e muntagne. Ancu s'ellu hà una piccula altura, anu un gran poder.
  3. Gremlins . E criatures mitichi scary chì abbia tutte a tecnica. Intrattene i persone per esse neutrali, avè malfattitu per l'assistenza di divertimentu.

I Centri mitichi di u Giappone

I paesi asiatichi sò unichi, anche si cunsiderà a so mitulugia. Questu hè duvuta à a pusizioni geografica, elementi imprevisible è culore nazionale. I misteri di l'essenza antica di u Giappone sò unichi.

  1. Tanuki . Eccu sò l'animali d'o mari, chì simbulizanu a felicità è u benessimu. I ginnastiziani cunzidenu chì sò amatori di u salvatori. Tanuki sò u patronu di u cummerciu.
  2. Yuki-onna . U spiritu di a zitella chì spariu à a neve. Hè bella, ma in i so ochji pudete vede a morte. Sicondu i leggende, ùn hà micca pussibuli. Ci sò diverse storii chì Yuki-onna hè u caratteru principale. À qualchissia, mata cun un bacio, mentre chì in altri si sguardi sangue.
  3. Kappa . Una di e riconimenti di u Diu di l'acqua . C'est pourly is a mixture of a frog è di una tortuga. A cima di questa essenza mistica hè un platinu, pienu d'acqua è dà spiega supernatural. Kappa cu l'astuzia tiulò e persone sottu à l'acqua.

I Centri mitichi di u Sudamerica

In u territoriu sò tradizzioni tradizziunali antiquarii mixte, cultura spagnola è portughese. Per parechji anni, esistiavanu parechji persone chì pricava à i so dei è eranu contatti. I corsi più famusi da i miti è i leggendi in America di u Sud:

  1. Yar . Hè una bella donna chì hà un corpu più minimu cum'è un delfinu o un pesciu. Hè una similitudi è ninfi di mari è sirene. Stu caratteru riferisce à u folkloru di u Brasil. Cù i so canzone ella subjugau tutta una persona.
  2. Siguanaba . Questa criatura mitica combina u corpu di una donna è u caprettu o craniu di un cavallu. Havi cialciatu e persone, scantu, girannusi davanti, purtendu una persona à morte. S'ellu tocca u zitellu, andò inghjulià insane. Luttà cù a preghiera.
  3. Duende . Hè una casa in Amèrica Latina. Hè l'avversu di sloth and slovenliness. Uvertu Duende cum'è un ominu cun u face di un vechju. Ci hè cite chì una mano hè una, è u sicondu - metale.

I Centri mitichi di l'Africa

In vista di a presenza di un grande numaru di naziunalità chì avianu in u territoriu di stu cuntinenti, hè cumprenda chì legends cuntenente di l'entizzioni pò esse listed long term. I boni criaturi mitichi in Africa sò pocu cunnisciutu.

  1. Bear Nandi . Hè cunsideratu altru, per via di similitudu esternu. U so criscamentu hè di circa 1,5 m, è a lana hè tri-culore. Sicondu i leggende, Nandi hè nutturna. Hè scantatu di e persone.
  2. Mokele-Mbembe . Avicelli chì avianu vicinu à u Riu Coru è chì s'assumiglia dinosauri longu. Per rinfurzà a so esistenza, assai travaglii hè stata rializata, ma sò pruvucati à esse ineffettivu.
  3. Kongamato . Questa criatura mitica hè cungiunata cum'è una pterodactila. Sicondu l'infurmazione disponibile, righjunghji una longu di settima di sett'anni. Parechji si prutestenu ch'elli anu vistu u Kongamato. I battinu e barche, cunziddiu un pudere potencial.

I misteri Miti di a Bibbia

Ricerdu u libru sagru in tuttu, pudete truvà sfarenti entità chì sò ignurati. Uni di elli sò simili à i dinosaure è i mamutchi.

  1. Beasts di Daniel . In a prufezia presentata in u libru di Daniel hà quattru munti: un lionu cù l'ale, un mostru chì simule à un osteru, una criatura similar à un leopardo, cù quattru alchji è u listessu nume di capi, è un mostru cù i dentru di ferru è deci cornici.
  2. Dragon . Ci hè parechje criaturi mitulogichi di l'infernu, quellu chì ci hè una besta cù sete capi, una cuda enormi è deci cornici. Hè identificatu in a Bibbia cun Satanassu.
  3. U Nephilim . Sicondu qualchì parolla, u "cautu" hè statu fruttu da a cunnessione di l'anghjuli cù e donne. U testu di a Bibbia implica l'unione di i pòpuli boni è i discendenti di Cain.