Fudi cadernu 2013

A fascia hè una di e articuli più feminini di u vestitori. I so diversi stili sò sempri prisenti in ogni nova cullizzioni. Qualcosa chì pò scelta una scelta stylish è adattata. U mudellu rializatu scelte hà aiutu à enfasi di i vantaghji è di ecultazione di difetti. Hè aghjuntu cunfidenza è aiuta à revelà a sessualità.

I tendini di moda 2013

Una di e tendenu sò sbagliati in autunno-inverno 2013-2014 cù u lampu, prisentatu in e cullezzione di Band Of Outsiders, Phillip Lim è Etro. In questu casu, u lumiunamentu deve esse esprissioni è notevuli. U numaru di tali elementi decorattivi pò esse di unu à parechji. Di grande impurtanza hè a so pratitetita. Anu avissi bisogni chì ci sia dissimulatore, facendu a parte solidissima in una incisione fucala. Stu truccu hè cunsigliu per piglià l'appughjate di i peri slavi.

I incisioni sò in novu in moda. Pò esse cungute o laterale. Ogni opció hè populari. Modelli simili di sfunnati di u 2013 si pò vedà in l'Altuzarra, Giambattista Vall è l'Acne-Studios.

Curiosamente, u mini cilestu rapidamenti in u sfondate. I più rilevanti eranu u midi è e forme nantu à u pavimentu. Sò monochrome, drittu. Hè assai impurtante per coglie à u dirittu. Hè bisognu di equilibriu u pianu pianu. Inutili, ti circundare ridiculu è senza gustu. Longa foglia di u oghje 2013-2014 prisenta in mostra di e case di moda com'è Armani, Diane Von Furstenberg, Alberta Ferretti è Sacai.

A popular in tutti i staghjoni hè u stilellu classicu. E sti falduri stylish in u 2013 oghje pò esse cumminati cù una cammisa, blusa o sweater. Puderanu perfetta nantu à i raprisentanti di qualsiasi complexioni, sò capaci di stretchà visualmente a siluette, rinfriscati cunlevatu a carenza di a cintura è oculanu i difetti di a figura. Iddi eranu accentuati da Dolce Gabbana, Carolina Herrera, Hermes, Marc da Marc Jacobs, Loewe, Burberry Prorsum e altri.

Piazze sbattuleghjani in u vaghjimu 2013 sò ancu in a tendenza. Pittura è disegnu ùn manca. Longitudine - almenu una palma sopra à u ghjinochju. Sò in i cullezzione di Lanvin, Rochas, Blumarine è NinaRicci.

Ogni stili di faldere oghje 2013 cun u ciavolu. Sò pruspettivi, ma à u listessu tempu si vedenu piquant. In tantu, necessariu midi, tagliate sò bè. Questa tendenza era utilizata da Christian Dior, Balmain, Donna Karan è Giambattista Valli.

Materiali è culori

A moda di fugliali di coghju in u otoianu di u 2013 hè stata inviolable. Inoltre, hè in u piccu di pupularità. U puli negre hè u capu di sta stagione. Hè vistu graziosa, exquisite è raffinata. Questa hè l'opinione di parechji pruduttori è e case di moda, in particulari Alexander Wang, Calvin Klein, Anthony Vaccarello è Gucci.

In moda in u vaghjimu di u 2013, faldes fate di culore culore. Pò esse vistu nantu à i mostra di Topshop Unique, Burberry Prorsum, Salvatore Ferragamo è Calvin Klein. A so decisione hè assai tintu. Hè perfetta per bniet stylish, bright, attenti è sicuru.

U marcatu di a staghjoni hè u culore rossu. L'aduttati di Moda anu unanimamente dichjaratu u capu di a nova stagione. Sò prublemi tuttu. A cosa principal hè di sceglite u tone bellu è ùn ùn vede micca vulgari. Fighjetti originali per u vaghjimu 2013 si sò fatte cù sfarenti sfundate, prisentatu in e cullezzione di Nina Ricci, Oscardela Renta, Topshop Unique è altri disinfettori mondiale. Senza di cunquistà l'omi, perchè una zitella in russu hè quasi impossibile per avè.

No menu refferente sò i culori classici: bianchi, grisici è neri. Sò usati principarmenti per ufficiu di l'uffiziu è di cummerciale. Per una scelta più informale, hè megliu di sceglie l'argentu, blu o crimson.