Mi casu?

Dopu avè a zitiddina, i zitelli sò dettate contu di fàuli, in chì u cuntenutu felice, in regula, hè marcatu da un prumutu casu. Hè solu naturali chì i sonnii di un bonu prìncipe, un vestitivu biancu è i votu di l'amore eterna criscianu cù e petite princesse. Per quessa, a quistione "Avete da a casare?" Nun mai perdi u so rilevanza.

A società moderna cù a so libertà libera ùn guarantisci più chì a persona cù quale hè stata rilazioni longa, cuminciate una vita cumunione è, possibbilmente, principia i zitelli, farà una preghiera pruposta. Perchè vene questu avvene? A risposta hè evidente. Se tu avete adupirà senza l'ubligatoriu di l'altri, era pussibile solu dopu a matrimoniu, ora a maiò massima cusì verifica i sentimenti, per esse a sopra u cuntrollu di a vita. Per principià, preferenu fà senza formalità innecessariu, hè megliu cunnosce à l'altri, ùn sapendu quantu chistu pò arrossa.

A popularità di u matrimoniu civili porta à u fattu chì e più principeschi sò stati senza u so propiu ballu è sò furzatu à pensà interminables: "Serebbenu scumpravu?" E circate raghjone chì facenu stu vacanze impossible.

L'educazione di una ghjovana parata ghjucà un grande rolu in u matrimoniu. Dopu à tuttu, in più di e chjude chì sònniu nantu à a casale è raperanu i fortunetellers cù a quistione: "Cù quantu mi casu?", Ci sò quelli chì cose dichjaramente: "E ùn ne vogliu maritaru". L'anziani vulemu cunfidenza in u futuru, è l'ultimi preoccupa di a so libertà.

Avà capimà a situazione chì tutta a cena. Avete un omu amatu, ùn passene assai tempu cun ellu, forsi quì oghji vanu. Chì disposti cuncreti cù u matrimoniu vi preoccupa?

Cumu prestu mèiu?

Per risponde à sta quistione, pensate à quandu hà intesu chjuchi, quantu forti a vostra rilazione hè, cumu si u vostru sceltu hè assuciatu cù u matrimoniu (ùn hè micca sicretu chì certi omi u cunsiderete una formalità buva è un fugliore di soldi), avete qualchissia plani cumuni di futuru, vo site nantu à i zitelli. Avete avete discrittu queste quistione cù u to cumpagnu? In vain. Talemu cun ellu. Ùn cumincianu di cumunità per u tema "Vogliu marità," ma cun tranquillamente quandu ellu rapprisenta a so vita in trè anni.

Se ellu ùn pensa micca nantu à a famiglia, ma ùn conta micca solu di mudificà a scala di a carriera, forsi questu ùn hè micca scusa di stà annantu. Avà a maiò parte di l'omi prefè di guadagnà l'indipendenza materiale è solu avè una famiglia. Inoltre, unu ponite dumandà u so locu in a so vita, inseme cusì chì pensa à stà vicinu è u sustegnu in tutti l'aiuti. Questa cunvertazione esclarari assai punti impurtanti.

In principiu, a risposta à a quistione "Quandu prestu da marite?" Hè simplicemente bellu: finu à chì u vostru sceltu sò pronti per questu passu.

Sò prontu à marità?

Hè assai impurtante per esse ongiusu cù sè stessu è sapendu chì hà sapete chì u vostru amatori, pudete cunfidà di qualcosa, chì sicuru chì ellu ùn esciveranu, affruntà cù i primi difficultà.

E chì ti attruva in u matrimoniu? Se questu hè l'unica oppurtunità di chjamà tutti i sposi d'affissà à dì "Avete messu in casu prestu!", U fuss è a festa, hà pensatu chì passà dopu à a casale. Sono prestite pè trasfurmà da e date romantichi à a prosa di a vita di uguacu. Imagine quantu tempu pudete dedicà à voi stessu, è quantu più funzioni di a famiglia sarà più grande. Infatti, tutti i fichi di cunti finiscinu cu un casu, ma vò questu hè stata eterna. Ma in a vita cose sò ancu assai avantaghji. È hè in u so postu chì un amore incantevule è un sensu di cunfidenza saranu per rimpiazzà l'amore flared up. Dopu tuttu, u matrimoniu putevi parti di l'oblughi in u vostru maritu, chì volenu chì pudete pacà i prugettu sicretu è cun avvena intricatu acquaghjate cumune.

Nun io mai maritari!

Questa intrigue tistimunia pò esse ghjucatu da u sessu di u feranu di tutti l'età. E, anche a so società prugrissiva, hè generalizata per l'ostilità. Ma vale a pena pensà per chì sta decisione hè stata fatta. Forsi la ragazza era assai disgrazia à l'omi (è micca necessariu in a so sperienza), ma puderebbe esse abbastanza propria di passà in modu valente in a vita sola, ùn deve micca bisognu di u sustegnu di qualcunu, è ùn vole micca di scambià u so tempu cù qualcosa. In ogni casu, ogni persona hè rispunsevule per a so felicità, perch'ellu hè bisognu à decisione. In ogni casu, si sò basati nantu una spirienza dulurosa, hè necessaria una correcciula psicologica.