U Diu di u ventu trà i slaves

Stribog - u diu di u ventu in i slaves. Ci hè parechje versione di a so prisenza. Sicondu unu di elli, hà urigatu da sparmi chì parevanu attraversu u tempu chì Svarog batti u martellu contru Alatyr. In certi fonti Stribog sviluppau da respira di Rod. I slaves chjamanu u scatterer di a ricchezza, è tutta per a morale propina. In u so presentatori sò l'occhi è e vini spingi eterni.

Chì hè cunnisciutu di u diu di u ventu da i slaves antichi?

Stribog rapprisentata di l'omu vechju grisu, vistutu di vestiti azure. Un attributu permanente hè u prughjettu d'oru, chì hà presu in e so mani. À quarchi imaghjini Stribog viaghja nantu à una dirigione, è in i so mani hà un focu è una spea. Hà vicinu à a riva di u mondu in un boscu o una isula in mezu di u mari. Raricamenti hà vinutu in cuntattu cù altre dii. I slaves veneranu Stribog perchè ùn solu ùn hà mandatu l'umidità di vita, ma ancu drillelli, è l'uragani mortali. U so assistante cuntinue hè u stratimu pattu miticu, in quale pudia trasfurmà.

U diu di u ventu trà l'Slavs orientali hè statu veneratu per a so capacità di distruverà e nimici è parechji villani. I agricultori inviani à Stribog a mandà nuvole cù a chiavi è ùn ne ùn mancariate a terra. Vorbu cù i marineri, chì pricava per un ventu ghjustu. Millers purtonu rigali Stribogu in a forma di farina è grani, chì battinu in u ventu. L'ìduli è i tempii di u diu eslavu di u ventu sò stati posti nantu à l'isuli mari, vicinu à i fiumi è i marì. Idol Stribogu hè in Kiev trà i seti divini più impurtanti di i slaves. Per cajole u diu di u vientu, u ravens, u migliu di pani è a carri anu sacrificatu per ellu, è in i vacanze di vacanze, u restu di i platti festivi èranu pusati à l'ìduli.

In generale, a ghjente hà celebrà u ghjornu di Stribog four volte à l'annu:

  1. Veshny. Si celebrava in April, quandu i venti si caldu.
  2. U ventu. Oghje rigali à Diu fussiru purtatu in l'agostu, quandu i venti accuminciaru a ricurdari di l'avvicinamentu di u vaghjimu.
  3. Listoboy. Cumpagnia in settembre, à a prima tempesta.
  4. Spring. Honore di u diu in u feraghju, quandu u strughju di a primavera si sentia.

U Diu di u ventu in a mitulugia Slavica hà u so propiu signu, chì s'assumigavanu una N letteratura in lingua invertita N è una linea curvyata chì travaglia. U simbulu hà aiutatu i ghjente guardà a so casa è i campi da u mali incalfatu. U mettiu nantu à a barca, chì i marineri ùn anu micca paura di a timpesta. Millers custruìanu molti di ventre, chì s'assumigliava u segnu di Stribog. Comu un amuletlu hè cunsigliu per utilizà stu simbulu à e persone, in quali vede ci sò spessu diverse scandali è disputi. Hà aiutu aiutà à truvà u modu bellu in una situazione difficili. U simbulu di Stribog serà utili per i persone chì vulete cuntrollà tutte e cambiassi in a so vita.