L'estrema di Charlie's Angels, Lucy Lew, diventò a so mamma per a prima volta

A famosa bellezza di Hollywood, Lucy Lew, chì in dicembre di quellu annu celebrarà u so 47 anniversariu, hà sparte a so primi ritratti di u figliolu novu.

L'attrìzia disse à i so cumpagnie chì ella hà chjamatu u zitellu Rockwell Lloyd. "Sugnu cuntentu d 'intruduvi, amici, un novu pocu di a mo vita! Traminemani benedette. Averaghju u mo criatura, - hà dettu l'estrema di l'Angeli di Charlie.

Prima Lucy Lew: una mamma surrogata è un patru unknown

A nutizzia chì l'attrìzia era una bona mamma hà sonnaru cum'è un perutu da u celu! U fattu hè chì ùn hà micca publicitatu u fattu chì hà dumandatu aiutu per aiutu à una mamma sustegnu. U fattu chì a stella per preparà per l'apparenza di u zitellu era cunnisciutu solu da i so amichi più vicini è manteneva sta informazione in sicretu.

A question si sviluppa: perchè a talentista attrice americana refuse nancu sola? Hè pussibule chì u casu in u so età impurtante, 46 anni. Avè chì ancu di u novu Rockwell Lloyd, Lucy ùn hè micca più figlioli. À u babbu di u zitellu, Lucy silenziu. Rari raramenti è cù a lotta lotta cù i detaglio di stampa di a so vita persunale. A infurmazioni privata hè stata cullittata literalmente bit by bit.

Hè u core di l'attrice hè sempre liberu?

Sicondu i rumori, a zitella era assuciata cù una relazione d'una curta stima cù u core George Gauciel Clooney. Dopu d'ellu, Lucy Lew hà sviluppatu cù l'affari di Noam Gottesman è u direttore Zach Helm. In u 2004, anu ancu annunziatu u so participatu, ma hè prestu disuccu. L'ultimo novellu di a bellezza asiatica era l'attore Cumu McCormack. A so raghjone cuntinuava per parechji anni è ancu finitu in parting. A stu mumentu, l'attrìzia hè liberu, perchè i ghjurnali è i fanelli ùn puderete guessà quale puderia esse u babbu di u Rockwell.

Leghje ancu

Sicondu Lucy, in u prublemu vicinu, i so piani sò dedicate à cumpunente solu à i rigistri materni. E quannu u figliolu cresce un pocu, l'attrìzia torna à u prughjettu di televisione "Elementale", in a quale ghjucassi Miss Joan Watson in tandem con Johnny Lee Miller.