Annu novu

Tuttu u zitellu hè aspettu à a vigiglia di l'annu. Per i zitelli hè assuciatu cù i raconti di fiori è i so eredi, rigali da u babbu avianu u Frost è a so grandone Snow Maiden. È quasi tutti i figlioli chjamà stu festa u più amatu. Per quessa, per adulti, u importante impurtante resta l'urganizazione di una festa di i zitelli à l'annu novu. In u situazione, hè necessariu piglià in cuntalli i caratteri di fàvule malu è bonu chì vanu triunate nantu à i caratteri negattivi. Hè necessariu involutà i zitelli à participà à a festa festiva, per questu scopu, e rendimenu di i zitelli sò deve esse organizati per l'annu novu.

Un aspettu importantu di e vacanze sò l'adduzioni di u Novu annu. In ogni locu argine bracciale, culurite, spumanti, decorati cù bè ghjoculi è bracciale d'avicole, stu cuntribbuti tutta l'anticipazione di un miraculu, fun è sorpresa. L'annu novu hè un avvenimentu significativu per qualsiasi fogghi, perchè si sò preparanu per i matinees in stabbilimenti o centri culturali, stanu aspittendu boni vistimenti di carnaval chì volenu presumirate di i so cumpagni. Chiddi dumandinu à e mamma per fà un veru modellu "adulti" è hairstyle cù riezza affullante, è i picciotti ponu invitatu à pittura un rostu in u stilu di u so caratteru o inventà un articulu di l'articulu di u corpu, da quale l'avanti seranu felice. È se u caprettu adopri un participu attivu in a festa è rializeghja u so rolu speciale, dinò elaburà un sensu di responsabilità è orgogliu in i so azzioni, perchè questa festa hè solu una volta annu.

À a vigiglia di a festa di u Novu annu, i zitelli prupone cumportu bè, apprendu a rima di Santa Claus, perchè ellu rigali solu à i zitelli ubbidienti è sempre dumandate a qualcosa di cantà per ellu, ballà o contate un poema.

L'avvene di i zitelli per l'annu pò esse diffirenti in i so paisani: pudete piglià averebbe in un paese di fata, fate competizioni è cuncorsi, u principale hè chì i zitelli anu da esse stati è credi in a misteriosità di tuttu ciò chì succede.

Parechji parenti palesanu un inviolate Santa Claus professionale è Snow Maiden à a casa, chì organizanu una rapprisintazioni per i zitelli. Per ùn perdà cù u rigalu di u novu, pudete invitarle à u zitellu per scrivà una lettera à l'Avoniu Frost cun vogliu scopre i so veri desiderate. E, sicuru, vale di ricurdà e documenti - duveranu esse prisenti in ogni rigalu, perchè tutti i figlioli stanu aspittendu queste nantu à sta festa.

Idei per l'annu di i zitelli: l'installazione di a festa "In una visita a Santa Claus"

Material, material:

Pisteu cù traccia, bola di neve di carta, illustrazzioni per e stagioni (estiu, invierno), fur-tree, stivali, u capiddu di u Frost, invitation letterale, "ghiacciata" per a scalcià, Santa Claus cù rigali.

Corso di divertimentu:

U figliolu ricevenu una lettera da Santa Claus, inviteghja i zitelli à visità.

Moderatore: Dùnnu accunsentiscenu u vostru avutru Frost?

- Cosa pensate, è induve Santa Claus vive?

- Quale hè u nomu di a so stagione favorita, perchè vo site crede?

- Quale hè vera à stà à sente stu tempu di l'annu? Chì pò esse in l'inguernu? (risposti di i zitelli)

Amministrazione: Cumu sapemu chì oghji u Frustu Ghjuvellu, da quì hè l'ora per andà. Ùn avete micca paura di a sicura? Cumu vestitu in l'inguernu per ùn micca fugliallu? (risposti di i zitelli)

U ghjocu - imitazione "Ùn andemu da vestiti per un caminu d'inguernu"

À u principiu di u viaghju, u facilitadoru pòtene l'attinzioni di i zitelli à a pista cù traccia.

Amministratore: Eccu, sta strada mostra nna d'unni vai. Camini a petra à a pista, solu cun cura, ùn cascanu micca. In u percorsu di u bacinu, ghjuvelli picurinu, susciteghja i so gammi, per ùn tocchi.

Difatti tipi di caminarii sò usati: Un traccia in traccia; camminare cun un elevatu di corpi di genolli.

Allora u caminu hè divisu in dui viaghji. In una strada - fiori, ritratti di u paisaghju di u veranu, u sole. In l'altru - flakes, icicles.

Quistione à i zitelli: "Cridite quale travagliu avemu bisognu à andà? (i zitelli offeranu l'opara propria, elli e spieghenanu, chì justificàvanu a so scelta).

Allora i figlioli cù u tutore cuntinuinu u so travaddu nantu à u percorsu sceltu. In u so modu, sò ghjunti di ghiaccio.

Amministratore: Eccu, chì obstacle in u nostru modu, avete bisognu di metu à i colli di ghiacciolo, solu cun cura, ùn tocchi micca u pianu cun l'e mani e ùn fate micca a testa à i caravanu (scogliu sottu à u collu senza avè tocatu in u pianu).

À a strada, una nova intesta hè una gran bola di neve (bola di neve di carta).

Eccu un miraculu, cum'è questu,

Cum'è una grande casa di neve.

E questu in a strada,

Ùn ci lascià.

Amministratore: Cumu duvemu noi, noi, cumu si puderà cumbatte l'obstacle?

(discussione di i suggerimenti di i zitelli, u presentatore prupone ancu a so versione propria, in tuttu, elabureghja u più adattatu)

Opzioni di risposta specifica: colpu di e mani in alta, perchè chì a bola di neve si divide in picculi pyloli, stampate i vostri pedi, cù colpu à qualchissia.

I zitelli è u presentatore realizanu tutti i muvimenti, a bola di neve si divide in picculi cimi, u presentatore prupone à ghjocà cun elli in u ghjocu mobiliu "Toss-catch" (rattendu è catturante cù e mani)

Amministratore: (tremulu) Quale un ventu forte u ventu sopr'à u face. Pruvate à caminari in retrovisenza, ma ùn hè micca assai piacevule, ma u ventu ùn spalla micca in i nostri ochji, è ùn lasciaranu micca (i zitelli anu tornatu).

Presenter: quant hè friddu! Feel? Hekk, avemu più vicinu à l'invernu. Fighemu un pocu per guardà cali.

U ghjocu "Anu caliu à un pocu"

Amministratore: Cumu hè u Grandpa Frost?

Sò l'attenzione di i zitelli à l'àrbulu di Natale, nantu à a cima di quale ci hè un caprettu, vicinu à l'arburiu di Natale.

Moderatore: Chì pensate, chì u capu è sentitu stivali? (risposti di i zitelli)

Probabilmente, Santa Claus hà partitu un caprettu è sentitu stivali cusì avemu pudemu ghjucà.

U ghjocu - cuncorsu "Corre in i sentimenti stivelli vicinu l'arbre"

Dopu à i ghjoculi, u presentatore "accidinamente" finds una nota di Santa Claus in una valenka è una invitu à l'annu d'annu. U presentatore leghjite u testu di a nota à i zitelli nantu à u fattu chì u Patre Frost scusanna chì ùn puderebbenu scuntate cù i zitelli oggi, perchè Aviu avè urdinatu per aiutà à l'abbitanti di i boschi è di e piante. E invita i zitelli à l'annu Festa di l'annu novu.

Prufissore: U Patri Frost hà assai per fà - cose i fiori è l'arbureti cù neve, perchè ùn micca micca fugliale in l'inguernu, posanu l'oziu è l'arsenu à lettu, rigalu in tutti l'abitanti di u boscu è a ghjente, fate i fiumi è i laghi chjappi, i slides di neve per i zitelli. Ci sò assai cose à fà. E cumbene una canzone, ballate, discepta un arbre di Natale è chjamà u Grandfather Frost una visita.

Dopu à i canzoni è i balli chjamani Frunzu Frost, chì saranu rigali.

Comu opzione per l'intrattenimentu, pudete organizzà un karaoke di canzone di i zitelli di l'annu novu.