A divinazione pè u desideriu - si sarà o veru?

Hè difficiuli di truvà una persona senza un sònniu, chì pò esse sianu banal è insolitiche. À u listessu tempu, ci hè un interessu cuntenutu quandu u chjappu sarà veru è se succede à tutti. In questu casu, pudete aduprà a so furtuna à vogliu chì ti permettenu sapè cum'è esse veramente o micca. Per verificà a verità, hè necessariu avvicinari stu casu cù tutta rispunsevule. Guasgi megliu finu à chì u sole s'hè stabilitu nantu à una luna piena.

Per divulge "Scopre si vanu o vanu," era u più veritativu, hè necessariu di guardà u ghjornu di a so splutazioni. U luni hè adattatu per guessing in un desideriu. Marti è Venneri sò u tempu perfettu per a ricerca per risposti riguardanti l'esfera amorosa. U meseccu, pudete guessà à u desideriu, chì hà da fà cù u travagliu, travagliu è studiu. Ghjovi hè appruvatu per scopre se u destinu pò aiutà à migliurà a situazione di materia o micca. Ùn pudete capisce u scopu di u sabatu è di u ghjornu.

Fortune telling on cards - chì u desideriu sarà true?

Ci sò parechje modi difficiuli di guessing, cù l'aiutu di i mapei. Opere di cunzidiri duie opulazioni simuli assai chì qualcunu pò implementà. Hè impurtante dettu chì u ponto ùn deve esse utilizatu solu per a furtuna, vale à dì, ùn hè micca mancu impussibile di ghjucà. Ùn hè micca cunsigliatu per dà i vostri cartulare di fortuna à una altra persona.

U numeru di mètuu 1. Pigliate u ponto è mettite bè, pensendu à a vostra vuluntà. Dopu quì, piglià qualcuna carta è fighjenu u so casu. Sì hè russa, u desiu sarà true, è se u nìuru ùn hè micca.

Metu nummiru 2. Pigliate u pack è mestisce bè. Posa 15 carte davanti à voi cù u vostru vestitu è ​​se l'azzione di fallu, ci vole à postponà. Coglie i cartoni è repite l'alizzione altre coppiu. Se maneglie di caccià tutte l'assicuranza, u scopu hè veramente cusì.

Guessing on the book - quandu u mo scopu fessi realità?

A più sèmplice chì hè dispunibule per tutti. Per fà sapè fà, piglià u libru è u megliu di tuttu, se hè fiction. Essendu in una pusizione sensu, rilassate è pensate à a vostra vulete. Pudete a vostra diritta nantu à a porta di u libru è dicenu ogni numeru di a pagina è a linea. Dopu quì, cercate per a ruta datu è leghjite a risposta. Hè impurtante di dicifarà corremente a fila per acquistà una predica verita.

A furtuna nantu à i monete - u vulete esse realità?

A divinazione ùn deve esse fatta sola, perchè nunda interferera è ùn distraghja micca. Pigliate a manu unipochi muniti, pensate à u desideriu, è poi allughjate nantu à ogni superficia plana. Per capiscenderà se u scrittu sarà true, hè necessariu di cuntà u numaru di muneti cagiunati da l'aguia è u spaziu. Se a prima varianti priva, allura i sonnii diventenu una realità, è se u secunna ùn hè micca.

Ci hè una altra divintazioni interessanti, per a quale valia a preparazione di trè muniti di diverse tene è trè pezzi di carta cù i scritti nantu à elli. Ogni munita hè imbruttatu in una carta di carta è i mette sottu à u pillow. U ghjornu dopu dopu esse avertitu, avete bisognu aspittàvanu d'ottene una munita da u pillow. Sì a munita hè grande, invece u disiu diventà ghjustu, a munita mediana dice chì u sognu sarà vera, ma avete bisognu di aspittà un pocu. Una piccula munita indica chì u vulete ùn sia micca veru.

Fortune telling with a mirror - u sole hè veramente u sognu?

Guessing unusual, ma assai interessanti. Pigliate a chjesa di a chjesa, pianu chjappà è frasca u spalle secondu cun cera. Hè impurtante per pensà à u vostru bramatu durante questu. U passu prossimu hè di piglià un pezzu di carbone è scrivite à elli nantu à a vostra vuluntà. Dopu quì, pusendu u specchiu in u fretu è esci da parechje ghjorni. À a fine di u tempu, fate u specchiu cun acqua fredda. In casu chì a inscritta hè stata vittoria, i sòveri saranu rialtà.