Divinazione da Nicolau u Miraculu in u 19 di dicembre

Hè da a vacanze dedicatu à Nicolau a Meravigliosa chì i vacanze d'annu accumincianu. In questu ghjornu, di l'antichità, i zitelli sò aspittendu rigali sottu u pilone, è l'adulte passanu a fortuna di u 19 dicembre. Ci sò diverse varianti di predizioni, chì sò adattati per una persona, è per a cumpagnia sana. A cosa principal hè di piglià a materia in seriu, altri ùn avete bisognu di cuntà d'avè un risultatu veritativu.

Divinazione da Nicolau u Miraculu in u 19 di dicembre

A maiò parte di u ghjornu, e donne cercanu à amparà u so avvene, è prima di tuttu l'amore, è ancu di u cumplimentu di u desideriu. Furture per l'affari. In questu ghjornu ponu ricunquistà amichi è scopre ciò chì ognidunu anu un fiancu in u futuru. Per principià, avete da preparà è cumprà 40 candele in a chjesa, è avete bisognu à fà questu solu in un ghjornu di a donna, quella, u mercuri, u vennari è u sabatu. Hanu bisognu à esse situatu in una stanza induve a divinazione serà tenuta in a notte di u 19 di dicembre è prende. L'Armata hè a sola fonte di luci. I ghjuvani sò intrudutti in e so capelli, pigliati cun elli unu di tali articuli: una munita, un billu, u salitu, u zuccheru, tagliu, pane , rump, cipudine è un anellu. In ogni pezzultu avete bisognu à unu di l'articuli indicati, è poi, mette in un boxu è piglialu nantu à a strada. Lasciate tuttu ciò chì hè bisognu di una ora, perchè Nicola puderia cumprà elementi cù energia. Dopu à quessa, a casella hè purtata è mischera cù tutti i panchili. Tuttu picciotta avissi bisognu, senza aspittà per avè un pezzu e fighjate à l'uggettu chì hà cunnisciutu à u so fiance.

Interpretazione di fortuna di a festa di San Nicolau a Piazzu di u Mercatu 19 di dicembre:

A furtuna cù un cutiddanti. Questa divinazione in a nutturna di u 19 di decembre pò esse cunnisciutu ancu in a cumpagnia è sola. Ci hè bisognu di piglià un cuteddu è u metti nantu à a tavula, è in ghjiru, cum'è u tempu nantu à u rolu, sparghje e noti. Nant'à e foglie vo site avete bisognu di scriviri tali paroli: "sì", "nè", "aspetta un pocu", "attenti à l'amici abbastanza", "espere una bona nova", "fate una carta", "bona furtuna in l'affari", "un client imprevisu", " amori "," dopu à a stoffa negra seranu biancu "," novu novu "," una ragione inespettata "è" longu viaghju ". Fai una domanda è torcia u cuteddu, chì indicarà a risposta curretta.