Kanzehi lily - master class

Tulipani di ciuvete di satini invariabilamenti attrae l'attinzioni di manicurite cù a so bellezza, è a simplicità di a fabricazione li face più populari.

In questu articulu, vi cunsigliarè cumu per fà un licore da una cinta cù i vostri mani.

Chì ghjè Kanzia?

Kanzashi (kanzasi) - I gioielli giapponese per i capelli, chì sò purtati com'è un elementu constituenti di a tradizione femminista tradiziunale. Iniziatamente, parevanu picurie ordinali o pettini, appressu anu adduzzatu cù fiori artificiale o staggione, colti, inserenti di materiale preziosu. À u tempu, impauriti cù i pelle di fiori di fiori di sera di u nomu à a direzione di l'arte applicata. Hè fundamentu nantu à ricadenza tipica d'origami, ma u materiale per plegà ùn hè micca carta, ma pezzi di sita (satin).

Cumu faciule un licore (kanzachi)?

Prima di inizià a travagliu preparate tutti i materiali necessarii, sceglite un locu cusì cun u tempu. Ùn ci vole micca prurito o ùn sia nervoso, perchè a pesar di a simplicità di u funziunalità, travaglià cù u foglie precisa pacienza, un buen humor è attenti. I materiali necessarii:

Pigliate l'esecutzione urientale di u Kanzash liri in u nostru Mk.

  1. Prima di tuttu, facemu un patronu per fà petali. A manera più faciule hè di fà da fora di cartuni, ma se tenete l'oppurtunità di uttene un pezzu finitu per questu scopu - serà megliu. Inoltre, u patronu plasticu vi durà assai più. A durata di u mudellu hè 7 cm, l'anch'elli 5 cm. Per un liso, avemu bisognu di 17 petali. In questu casu, in cincu d'elli una punta si deve esse coperto più profonda da quella di i solitori.
  2. In alternativu cumineghja i cimi di i petali nantu à a candela. Cumpigliemu e sùbitu, mentri calda, stinzanu l'arghjintini in diverse direzzione, allughjenu un "waviness".
  3. Demu a pruduzzioni di petali. Per fà, sparghjia i petali nantu à una tovaglia aghjustata in parechje strata. Scalfamu u cuteddu è ripiglianu in daretu (micca sharp) à longu i petali, pressu un pocu, perchè e vini lonzitudine sò stati. Pettini cù i tagghiati cut (5pcs) sò inoltrizzati in verde. Per fà questu, hè megliu utilizà diversi granuli di culore di culore. Simply cuvinte attualmente u toner à u tessulu (utilizate una bagnera di cuttuni o bola per ùn mancarià e mani e appliice un tinte uniformi). Sì u tintu ùn si sfalla, sfrissendu u purtellu verge è sceglite in u satin.
  4. Cremi i stamens. Trimate a fila in pezzi 5 cm in tulu è diate a cima di ognuna in u pegu, è in un manga seculu. Se stick un mango pocu, sece u "stamen" è repite u prucedimentu in parechji volte. In fine, dip un stamenu seccu cù un manga in cola è glitter d'oru. Prupite i stamens per seccu à u locu, dopu u quale parechji trimati più brevi.
  5. Guariscenu a prima fila (6piece) di petali à un cercolu di sentite. Dà una picca secca è cola a siconda fila (6 più).
  6. Petali Tinted prima d'encolheri aghjustemu à u centru (à longu l'assi longu). Facemu per elli a terza (3pc) è u quartu (2pc) di lettore di petali. Quandu u disignu hè una piccula secca, geganti un pocu di cola in u centru è inserisci stagni. Ùn liberate micca i primi, sustegnu finu à chì a cola hè lighjida.
  7. Se vulete, u lenzu pò esse aghjuntu à a basa chjamata - un capelli di capelli, un belli o una banda elastica. E ùn pudete micca frenà di nudda parte, lasciate questu. In u risultatu, avemu un tale fiore bella.

Lily da e catene in a nostra classa maestru pò esse di qualchi culore, forma, pompa è grandore. I bianchi prestiti decorate a robba o accessori, creanu pannelli fiurali o rame di ricordiu, adornate u salone ... U campu per i spirimenti cù liri bianchi hè cunsideratu chì ùn hè micca manera di liste tutti l'opzioni.

Assicuratevi, i pezzi cercati apprezzà dinò un donu, perchè i liniscuti di Kanz'ani, fatti da elli stessu, pòrtanu una energia colosale di u maestru.