Tilda l'angelu

U bonu, cute, pocu pupu di tilde di tezza cunvince u corazzu di parechje persone in u mondu. Sò ghjucati di i zitelli, sò usati cum'è decoru di un internu è sò datu per i vacanze. In a nostra classica maestra, avemu dettu in dettu quantità a cugliera una panura d'arme anu cù i vostri mani.

Per fà stu bonu anghjulu avemu bisognu:

Fighjemu à fà

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di stampà un patrone nantu à quale avemu cusì u nostru angel-tilde.
  2. Avemu da pruvà un patrone nantu à u tela è avete da chjappà.
  3. Facemu noi dui rettili rectangulari idèntici è i custruemu custituiscenu, dopu à pusà entre issi un cordone. Ferru, volta in u ghjornu, è traduce u patronu.
  4. Determinà i dati di u troncu in u cuntour, avemu da verificà.
  5. In u listessu modu, facemu i pedi di u nostru tildu di duie bande, delimitatu da lacciu. Gira a peri in a parti fronta con un bastone di lignu o lapis.
  6. Avà poi facemu i dolli finu à i ghjinochji. Per fà quì, colpi cù cura di i peri finu à i ghjinochjati è marcate cù pinnate, è poi stitch along the fold line.
  7. Dopu intruduce a parti suprema di i pedicultori, avviamu a fabricazione di manichi. Patru per elli solu traduce à un tela piuma duie volte, è stitch along the contour. Allora turnate nantu à a vostra parolla è àtene piglià cu curazione.
  8. Quale mota d'ànghjulu senza l'ale? Per elli, avemu da traduzà u patronu nantu à un tela bianca, stitch it along the contour è omplie u pezzu perchianu per questu scopi.
  9. Tutti i dettagli di u nostru bonu sò pronti.
  10. Avanzamu a assemblea. Cuscia in ghjornu à u fondu di i chjappi.
  11. In sicretti cosi ci corse i nostri mani è cose nantu à e so ale.
  12. Da u culore biancu è cosita bianca per a nostra fangu angelochka, a cugliera à u zuccadoru à u nivellu di i cosci. À u pettu, cose una rosula da u listessu tissu di a fiorta.
  13. Utilizare u paint acrilica, sguassate l'ochji.
  14. Emprastu per fà u capelli di filatu. Avè arriccutu un filatu di un corpu adattatu, a costru in u capu.
  15. Cumpulemu u pittore inseritu un pezzu di filu in a testa di u tilde è torcia u capeddu.
  16. U nostru queritu angelu hè pronto per adornate cù qualsiasi casa.