Irina Sheik è Bella Hadid à una settimana di foto insolitica in a costa italiana

A più ricenti, mudelli famosi, Irina Sheik, di 30 anni, è u so cumpagnante, Bella Hadid, di 19 anni, arrivò à a côte d'Apulia per filmi in a rivista Japanese Vogue. I belli cù u cunsigliu creatoriu Anna Dello Russo, u fotografu Giampaolo Sgura è un gruppu di stilisti è artisti di stumblerete sò stati in Italia per parechji ghjorni, ma ancu di questu tempu si pudianu aduprà spazii inuditori.

Bella hè u megore fotografu

Quelli ritratti da a sessione di foto assai avà ùn era micca visu, ma a manera chì i picciotti è i so assistenti passanu un tempu dopu u travagliu fù chjamatu dopu chì parechji imagine interessante parevanu nantu à e so pagine in Insagram. Apparenza, u scopu per Bella è Irina anu sunatu bagnu è bagnatli in u Mari Adriàticu, cum'è manghjendu diverse mare.

A so capacità à assicurà fine non solu in u settore, ma ancu a vita, i mudeli dimustravanu in u restu di u locu, duv'elli èranu in cena. À a gran sorpresa di u publicu, ancu quà, Bella è Irina cuminciaru a prisentà in fronte di i cambiani di telefonu. Prima si aghjunghjenu tutti cù l'u polopu è l'altri malati iskumatonii, è dopu chì Hadid hà decisu di diventà un fotògrafu, capace à l'amica cù vasti gambucchi è altri abbitanti di u mare. Dopu à l'imàgliati nantu à Internet, Irina hà scrittu sottu un commentu:

"Eccu un viaghju chì vulete ricurdari più di una volta. U mari, u sole è a meravigliosa rivista Vogue, di quale l'avutu era furtunatu di scuntrà, hà fattu questi trè ghjorni remarkable. E u me cumpagnu Bella hè u megliu fotografu chì aghju mai cunvenutu in a mo vita.
Leghje ancu

Bella è Irina ùn sò micca a prima volta di travaglià cù Vogue

A scattata di 30 anni facianu assai volte suscitati davanti i fotòperu per questu distrughju. Ma u so cumpagnu, a sesta più ghjovena Gigi Hadid, ricumandò a prima volta di Vogue. In ogni casu, Anna Dello Russo, anche a diversità di età è sperienza in l'attività di mudelma, aghju vistu sti dui bellesi in una sesión di foto. In u so avete, fora di quelli chì vindìanu i belli e donne italiane caliu, è questu hè chì avia necessariu per u numeru di lucrumu di u settore.