Angela Bassett, Lupita Niongo e altri in vestiti stunning à l'premiere di a "Pantera Negra" in Los Angeles

Aieri in u premiu di Los Angeles di una nova film di l'ESTERU MARVEL, chjamata "Pantera Negra". In questu quì, a catina di moda di u carattere viulente prisenta l'astri di sta film, chì hà ghjucatu i roli principali, è ancu un gran numaru di famosi famosi. A cosa più interessante hè chì tutti i presenti sò stati vistimenti assai brillanti, chì hè oghji raramenti per l'Hollywood.

Chadwick Bozeman cù l'amatori

Lupita Niongo è altri clientni di l'premiere

Quasi immediatamenti dopu à l'eventu principiatu, dui di i protagonisti più impurtanti di a sera attuale in fronte di stampa: Stan Lee hè u creatore di l'affissà MARVEL è l'attore Chadwick Bozeman, chì hà ghjucatu u rollu principalu in a Pantera Negra. Malgradu u fattu chì a diffarenza di età trà i dui omi era significativa, chiancianu assai nicely cù l'altri è sorri. Dopu à a sessione di photo è annantu à Chadwick, andò per dà l'autografi è fà u salfi cù tutti i tempi.

U creatore di i cumè MARVEL Stan Lee è l'attore Chadwick Bozeman

E mentri l'attuali principali in u filmu "Pantera Negra" era occupatu cumunicatu cù l'amatori, prima di stampa l'attore Lupita Nyongo. A celebrità di 34 anni fa rializà una sensazione vera, perchè nimu hà esse stimatu ch'ella pussibili un vestitu cusì impetu. Stu latu Lupite hè stata cullatu da a so stylist Mikaela Irlanger, chì era in piacè di i so costumi in a band "Pantera Negra". U pruduttu era un vistitu chiffon longa-violeta chjardu, chì era stata aduttata cù un gran numaru di pedi differenti nantu à u cinturione, collar-stand è spalle. Sicondu parechji esperti di a moda, sta stampa in premierita di a film di MARVEL hè a più vivda è memorable.

Lupita Niongo

Malgradu questu, vogliu citaru di l'altri attrìzii chì si vedenu à a premiere è anu involuttu in a "Pantera Negra". Allora, cù una carattere viulente, Dana Gurira spunta, chì mostra tutti un vestitu nìuru è rosa cun una chjuccaccia chicca nantu à u spallezzu oghje, brodata cù un bugle negru. Una altra imagina interessante amparò Angela Bassett. L'attrìzia hè stata attraversu l'eventu in un vestitu longu è giallu chì era fattu di frangipane è un colla pocu rilassante chì hè visualmente s'assumiglia à un elementu di vestiti etnicu di i pòpuli di l'Africa.

Danai Gurira
Angela Bassett

Dopu à Angela in fronte di i fotò stilisti pareva altre città not least. L'attrilla Janesia Adams-Ginyard hè nantu à u caminu viulente in un vestitu pocu inuditariu: una furtiva longa longa, una cima è un cappaio. Questi prudutti sò stati fattu di u materiale amarillo livellu, nantu à quale un appiccicà è di fondu africanu era appiicatu.

Janesia Adams-Ginyard

Appressu à i ghjurnali addistà l'attore John Kani, chì si mette nantu à u vestitu naziunale di i pòpuli di l'Africa. In più di i attorii sopra à l'avvenimentu, ci era altri pezziunità assai interessanti. A cantante Jeanelle Monet facia nantu à a tapitore in un vestitu longu nìvuru cù sfarenti manichi di colore: biancu è blu. U cantante aghjunghjenu un choker colorido, un capellu pocu insegnante è un embrague di pietre blu. A scola di pelle Michael B. Jordan hè ghjuntu à l'eventu in un vistitu nìmuru, a camma di colore, corbata è scarpi, decorata cù culori brillanti.

John Cani
Michael B. Jordan
Jean Monet
Leghje ancu

"Pantera Negra" - una storia di u Regnu di Wakanda

A trama di a "Pantera Negra", in ogni modu, cum'è tutti l'altri filmi creati da i sciistiche, hè perfetta fantastica. U visor vi vede a storia di u regnu peru di Wakanda, chì visualmente s'assumiglia à l'Africa muderna. In cunnessione cù u fattu chì in questu statutu ci hè una gran numaru di minerali valori, i straneri ci vonnu vintu. Per salvà Wakandu, u prìncipe di u regnu passa à u mondu esternu, è serà aiutatu da u costume di superherone, chì hè chjamatu "Pantera Negra".

Poster per a film "Pantera Negra"