Hè pussibule à andà à a chjesa cù menstruazione?

Ci hè parechji seculi, i ghjinirazioni mudificate, è a quistione di fà chì e donne puonnu visità a chiesa durante a menstruazione ferma senza risposta. Disputati è debate riguardu à questu ùn cessà micca trà i curievi, persone chì si trovani critichi è persone ùn anu micca sapienti in ricchezza religiosa. Certi, riferite à l'Anticu Testamentu, crede chì e femine cù menzu categurichi ùn pò mancu passà in u tèmpiu di Diu, l'altri tabù per participà in i sacramenti, è ancu altri ùn anu vistu nunda di peccatu à visità a chjesa per i zitelli durante a menstratura. In ogni casu, l'argumintazzioni di ognuna di i partiti sò assai cunvince, ma iò scumpientu à u filosofu nantu à u tema: hè possibili à a cresia cù ogni mensili?

Hè pussibule attarcà a chjesa durante u mese: i ragiò di a prute

Invece ancu chì i disaccorsi nantu à a curretta di a sta banazione sò longu u tempu, e tradizione venerati e tradizione di i rossi ortodoxa russa, ùn anu micca à a chjesa in ghjorni crìati. Intantu, in u 365, San Atanasius opponi à a regula. Secunnu d'ellu, una donna in i tempi di a rinnuvamentu naturali di u corpu ùn pò micca esse cunsideratu "impuru", postu chì stu prucessu hè allora di u so cuntrollu è hè statu furnutu da u Signore, chì suggerisce chì un pensu "pura", una donna pò visite u tempiu in ogni ghjornu di u ciclu menstruali .

Ma tocca nantu à e razzi causati di sta prublema, è anch'elli avemu a capiscitura per quessa a quistione, sese hè possibbi à andà à a chiesa durante a menstruazione, ùn hè micca pussibile una risposta senza ambigu.

Allora, parechji ministri di a chjesa u motivate u rifiuttu di e menstruate di e donne per visità u tempiu, l'Anticu Testamentu. Sicondu l'ultimi, ci sò parechji restrizioni quandu una persona ùn pò micca intrutu in la chiesa. Questi includenu parechji malatii è effluvii da i genitäli, in particulare incarnà femminili di diversi etioluggii ( uterina, mensili è postnatal ). Per i razzi indeterminati, sti stati fìsici sò stati cunsiderati un peccatu, rispettivamente, una donna cù menstruazione-sinful o fisicu "impuru". È u più interessante è un pochitu assurdu hè a crede ch'ella "impicità" hè trasmessa à un tuccu, per esse, se una donna cù visiti mensili à u tempiu è tocca i santu, u disturbu cù l'omi è e persone chì ùn tocanu accidentalmente.

In ogni casu, ci hè una altra versione di a banna, dece chì queste u prublema ritrova in u tempu di u paganimu. Quandu i so scientists anu tistimunatu, i pagani anu teme di u sangu, perchè eranu cunvinti chì u sangue hà attraversu i dimònii, rispettivamente, in a menstruazione di u tempore ùn era micca u locu.

I scircetti è pragmatisti altru scrivanu di sta bannuna annantu à a mancanza di iegge in i tempi antichi. Naturalment, hè inaccettavule per pitture a chjesa corsi cù sangue, è ùn hè micca discutitu. Ma per a mancanza di gaskets, tamponti è lingerie "per ùn stà persone in notu" i nostri antichi ùn anu micca, per quessa, tali misuri forti.

Hè pussibule à andà à a chjesa durante a menstratura: una nova visu à u vievore prublema

Un novu studiu à a pruibbizzione di parechji clerici "hà fattu" u Nuvellu Testamentu, in chì u cuncettu di piccatu hè identificatu cù malu intenzioni è penseri. À i prucessi naturali fisiulogichi, cum'è a menstruazione, secondu i prescriti, ùn sò micca un peccatu è ùn deve micca separatu una persona da u Signore.

Avà, quasi tutti i sacrificadori vi diceranu chì pudete andà à a chjesa cù questi mensili. Di sicuru, unipochi di elle, cum'è un signu di rispettu è rispettu per i tradizioni passati, cunsiglianu à ùn tene da participà à i sacramenti di a chjesa. In generale, una donna muderna hà satisfacatu a so crescita spirituale, piglià a cumunione o confessate in ogni ghjornu di u ciclu menstruali. A principal cundizione per visità u tempiu di Diu hè pensamentu puri è boni intenzioni, mentri l'statu fisicu in questu casu ùn importa micca.

In ogni casu, dopu à tuttu ciò chì hè statu dichjaratu, hè à l'indetta di decisione se esse possibbi à andà à a chjesa durante u mese o d'esce ghjustificà cù e cose chì ogni donna hè guidata da u sentimenti internu, cuncepiente e circustanza è seguitu i cunsiglii di u prete.